بیرانوند در اخطار قانون اساسی:

غرب از تحریم اقتصادی برای سلاح کشتار جمعی استفاده می کند

عضو فراکسیون ایثارگران مجلس گفت: غرب از تحریم اقتصادی برای سلاح کشتار جمعی استفاده می کند و درست نیست که مقامات ایرانی در حالی که ایران در تحریم و فشار قرار دارد از این تحریم برای کسب رای و سواستفاده جناحی استفاده کند.
کد خبر: ۳۰۱۲۷
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۰ - 01October 2014

غرب از تحریم اقتصادی برای سلاح کشتار جمعی استفاده می کند

به گزارش خبرنگار پارلمانی دفاع پرس، بهرام بیرانوند نماینده مردم لرستان درصحن علنی امروز مجلس شورای اسلامی با اخطار اصل 152 و 154 قانون اساسی در صحن علنی مجلس خطاب به وزیر امور خارجه گفت: دررسانه ها جملاتی به آقای ظریف منتصب شد که امیدوارم ایشان این جملات را تکذیب کند در غیر این صورت این جملات معنی بدی را خواهد داشت. جملاتی که گفته شد بدین مضمون است، اگر در بحث هسته ای شما با ما تفاهم نکیند در انتخابات  مردم ما را  حذف خواهند کرد و به غرب ستیزان رای می دهند.

وی با تاکید بر این مطلب که بیان این جملات اهانت به مردم است، تصریح کرد: مردم ما خط قرمزشان منافع ملی، خواست رهبری و اراده امام و خواست حضرت امام (ره) است و مردم ما رعایت این نکات را حتما خواهند کرد و من از اینجا از آقای ظریف درخواست می کنم که این گفتگو را تکذیب کند چرا که این جملات زیبنده ایشان نیست.

نماینده مردم لرستان با اشاره به اینکه ایران اسلامی امروز در تحریم و فشارهای غرب قرار دارد، اظهار داشت: از آقای ظریف می خواهم که این جملات را تکذیب کند در حالی که ما در تحریم به سرمی بریم و غرب از تحریم اقتصادی به عنوان سلاح کشتار جمعی استفاده می کند، نکند که ایشان از این تحریم کسب رای و سواستفاده جناحی کند.

وی در خاتمه به اصول 152 و 154 قانون اساسی اشاره و بیان داشت: این دو اصل تکلیف ملت را در برابر قدرت های سلطه گر و مستکبرین مشخص کرده است و بار دیگر از آقای ظریف درخواست داریم دیپلمات انقلابی باشند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار