تجلیل از ناشر کهنه‌کار در چهلمین سال انقلاب اسلامی

مراسم تجلیل از مرتضی آخوندی، یکی از ناشران کهنه‌کار و پیشکسوت کشور، در چهلمین سال انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۰۱۲۷۳
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۳ - 24July 2018

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، این مراسم به همت خانۀ کتاب، مجمع ناشران انقلاب اسلامی و دیگر تشکل‌های نشر کشور، عصر روز یک‌شنبه هفتم مرداد 97، در پژوهشکدۀ فرهنگ، هنر و معماری جهاد دانشگاهی برگزار خواهد شد.

در این مراسم، احمد مسجدجامعی و محمدحسین صفارهرندی، 2 وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی حاضر خواهند شد. همچنین حسین استاد ولی، مؤلف، محقق، مترجم و مصحح در حوزۀ علوم قرآنی و مصطفی زمانی، مدیر باسابقۀ نشر پیام آزادی و انتشارات زیارت، از دیگر سخنرانان این مراسم هستند.

مرتضی آخوندی متولد 1321، فعالیت حرفه‌ای در حوزۀ نشر را در سال 1339 آغاز کرد. او با پیروی از پدرش، مرحوم حاج شیخ محمد آخوندی، مؤسس انتشارات دارالکتب الاسلامیه، توانست طی چند دهه تلاش در سمت مدیر این انتشارات، کتب ارزشمند بسیاری را از نویسندگان برجسته و عالمان بزرگ، به بازار نشر و علاقه‌مندان کتاب عرضه کند. وی با 76 سال سن همچنان در این عرصه به‌عنوان یکی از ناشران باسابقۀ خصوصی کشور مشغول کار است.

عموم اهالی نشر و دوست‌داران کتاب و کتاب‌خوانی می‌توانند روز یکشنبه هفتم مرداد از ساعت 17 تا 19، در سالن همایش‌های پژوهشکدۀ فرهنگ، هنر و معماری جهاد دانشگاهی به نشانی: تهران، خیابان انقلاب اسلامی، بین خیابان ولیعصر(عج) و فلسطین، نبش خیابان برادران مظفر جنوبی، شمارۀ 1176، در این مراسم شرکت کنند.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها