سردار حسینی:

امام خمینی (ره) قدرت مردم را باور داشت

معاون سپاه تهران بزرگ گفت: آن چیزی که امام خمینی (ره) را از دیگران متمایز می‌کرد، باور ایشان به نصرت الهی و قدرت مردم بود.
کد خبر: ۳۰۱۳۸۱
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۷ - 25July 2018

امام خمینی (ره) قدرت مردم را باور داشتبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، سردار «سیدمحمود حسینی» معاون اقشار و متخصصین سپاه تهران بزرگ در مراسم اختتامیه ویژه برنامه‌های سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) اظهار داشت: امام خمینی (ره) از شخصیت‌های کم‌نظیری هستند که در عرصه‌های مختلف صاحب سبک بودند.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) باتوجه به مشغله‌هایی که داشتند شاعر بزرگی بودند، گفت: دیوان شعر حضرت امام خمینی (ره) در دسترس همه هنرمندان است و الگوی خوبی برای شعرای جوان است.

سردار حسینی افزود: امام خمینی (ره) از زوایای مختلف مورد بررسی قرار گرفته‌اند، اما هنوز ابعاد مختلفی از زندگی امام برای مردم بیان نشده است. آن چیزی که امام را از دیگران متمایز می‌کرد، باور ایشان به نصرت الهی و قدرت مردم بود.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی با دیگر انقلاب‌های جهان تفاوت زیادی دارد، گفت: مهمترین تفاوت انقلاب اسلامی ایران با دیگر انقلاب‌ها عدم اتکا به شرق و غرب است. حوادث انقلاب باید به مردم منتقل شود تا مردم بدانند که با چه هدفی راه را آغاز کرده و پیروز شدیم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار