مسئول پژوهش سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس:

بزرگترین درس دفاع مقدس اسلام‌خواهی و نه گفتن به ابرقدرت‌ها بود

مسئول پژوهش سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس گفت: بزرگترین درسی که دفاع مقدس به ما و جهانیان داد عبور از تحریم‌ها، اسلام‌خواهی و نه گفتن به ابرقدرت‌ها بود.
کد خبر: ۳۰۱۴۲۵
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۹ - 25July 2018

بزرگترین درس دفاع مقدس اسلام خواهی و نه گفتن به ابر قدرتها بودبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از اردبیل، کارگاه توجیهی شیوه فعالیت بومی در آموزش و پرورش با تدریس سرهنگ پاسدار «احمد یارمحمدی» مسئول پژوهش سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس برگزار شد.

در این کارگاه که با حضور نمایندگانی از آموزش و پرورش اردبیل و فعالان پژوهش دفاع مقدس برگزار شد، سرهنگ یارمحمدی با اشاره به ظرفیت سازی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در حوزه‌های مختلف فرهنگی، عقبه این کارگاه توجیهی را هشت سال دفاع مقدس دانست و گفت: بزرگترین درسی که دفاع مقدس به ما و جهانیان داد عبور از تحریم ها، اسلام خواهی و نه گفتن به ابرقدرتها بود و ما درصدد اشاعه این فرهنگ به منطقه و جهان هستیم.

یارمحمدی با تأکید بر اینکه قدرت بازدارندگی عظیم ملت ایران، میل به ایستادگی و جهاد در برابر ظلم است گفت: باید برای مقابله با تهدیدات دشمن، پشتیبان ولایت فقیه بوده و وحدت را در همه سطوح حفظ کنیم.

وی به تبیین شیوه‌های ارائه بسته‌های کمک آموزشی با موضوع دفاع مقدس در مدارس پرداخت و حاضرین به بیان پیشنهادات و دیدگاه‌های خود و تبادل نظر پرداختند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار