سردار شکارچی:

قرارگاه سازندگی سپاه انحصار غرب در پروژه‌ها را شکسته است

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح گفت: اقدامات قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) برای جامعه امیدآفرین و برای نیروهای مسلح منزلت‌افزاست.
کد خبر: ۳۰۱۴۴۱
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۹ - 25July 2018

قرارگاه سازندگی سپاه انحصار غرب در پروژه‌ها را شکانده استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سرتیپ «ابوالفضل شکارچی» معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح در کارگاه علمی-کاربردی روابط عمومی‌های قرارگاه سازندگی خاتم‌ الانبیاء (ص) اظهار داشت: این قرارگاه نیتی جز آبادانی و عمران کشور ندارد و کسانی که درباره عملکرد آن فضاسازی می‌کنند در واقع یا بی‌اطلاع هستند و یا نیت سوء دارند.

وی افزود: قرارگاه سازندگی خاتم‌ الانبیاء (ص) به عنوان نهادی انقلابی و اثرگذار در عرصه سازندگی در اوج دشمنی آمریکا به توانمندی بالا دست یافته است که می‌تواند پالایشگاهی با مهندسی تمام ایرانی احداث کند. 

سردار شکارچی با اشاره به خدمات سپاه در عرصه‌های مختلف گفت: سپاه در کار سازندگی هیچ نیت سودآوری برای خود ندارد و با هدف تقویت بنیه نظام، تضمین استقلال کشور و کوتاه کردن دست آمریکا و اروپا در انحصار برخی پروژه‌ها وارد عرصه سازندگی کشور شده است و خوشبختانه در راه تأمین عزت ملت ایران موفق عمل کرده است.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح در خصوص علت دشمنی آمریکا و همپیمانانش با ایران بیان کرد: قرارگاه سازندگی خاتم‌ الانبیاء (ص) توانسته در میدان آبادانی و عمران کشور هزاران نفر متخصص پرورش دهد که امروز هر کدام از این متخصصان مانند استخوانی در گلوی آمریکا و همپیمانانشان هستند و آن‌ها را آزار می‌دهند و مشخص است که این دشمنی‌ها باید ادامه پیدا کند.

سردار شکارچی با بیان اینکه باید حقیقت به نسل جوان منتقل شود، اظهار کرد: روابط عمومی‌ها در تحلیل این عرصه و مدیریت افکار عمومی وظیفه مهمی دارند و در زمینه شناسایی حقیقت و آگاه‌سازی افکار عمومی از دستاوردهای حاصل‌شده باید فعال‌تر عمل کنند و این رسالت سنگینی است.

وی با اشاره به حوادث و التهابات اول انقلاب یادآور شد: آن روزی که گلوله‌های مستقیم دشمن به دیواره‌های شهرهای ایران در عمق خاک کشور اصابت می‌کرد دشمن فکر نمی‌کرد که جمهوری اسلامی ایران، به سطحی از قدرت دست یابد که امروز در برابرش توان مقابله نداشته و متوسل به تحریم های ناجوانمردانه شود. 

معاون فرهنگی و تبلیغات ستاد کل نیروهای مسلح افزود: اگر روزی رژیم صهیونیستی به پشتوانه آمریکا و اروپا شعار از نیل تا فرات سر می‌داد، حالا باید در پاسگاه‌های مرزی خود باقی بماند و از آن دفاع کند تا سقوط نکند.

وی ادامه داد: دشمن از هر دروازه‌ای که واردشده، شکست خورده و سرافکنده خارج شده است و آنهایی که شرایط موجود را نابسامان تحلیل می‌کنند، بدانند که جمهوری اسلامی ایران این سختی ها را نیز پشت سر می گذارد.

سردار شکارچی گفت: امروز ماییم که بر خلیج فارس و دریای عمان و تنگه هرمز به عنوان مهمترین آبراه جهان تسلط داریم و ضمانت امنیت آن هم بر عهده ماست.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح تصریح کرد: اقدامات قرارگاه سازندگی خاتم‌ الانبیاء (ص) برای جامعه امیدآفرین و برای نیروهای مسلح منزلت افزاست.

انتهای پیام/ 211

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار