شهید مهدی پروانه:

رستگاری مسلمین در اطاعت از ولی امر است

شهید «مهدی پروانه» در وصیت‌نامه خود می‌نویسد: از دوستان خودم یک خواهش دارم و آن این است که پشتیبان محکم ولایت فقیه باشید.
کد خبر: ۳۰۱۴۴۳
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۶ - 28July 2018

رستگاری مسلمین در اطاعت از ولی امر است و همیشه پشتیبان روحانیت متعهد باشیدبه گزارش دفاع پرس از آذربایجان شرقی، «مهدی پروانه» در سال 1339 در تبریز چشم به جهان گشود و سرانجام در هویزه در عملیات بیت‌المقدس در 24 اردیبهشت ماه 1361 به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

بخشی از وصیت نامه شهید

این وصیت‌نامه مختصر را در تاریخ 1361/2/10 روز جمعه که عصر همان روز عملیات علیه بعثیان کافر انجام گرفت [می‌نویسم].

همه برادران احساس عجیبی دارند. همه از همدیگر می‌پرسند که ساعت کی آغاز خواهد شد. همه شور و حالی در سطح عالی داشتند. دل همه برای حمله شور می‌زد. همگی برادران سلحشور ارتشی و سپاهی و بسیجی خود را برای حمله آغاز می‌کردند.

آماده تاختن به دشمن زبون و پست بعثی آماده حمله به سنگرهای پوچ مزدوران صدامی ما که آماده حمله هستیم.

از خدا فقط یک تقاضا دارم و آن هم این است که توفیق دهد تمام اعمال ما را در جهت رسیدن به خودش قرار بدهد و در جهت اطاعت از امر خدا و رسول خدا بس و خدا به ما توفیق آن را بدهد که از ولی امر ولایت فقیه (امام خمینی) اطاعت کنیم تا تکلیف شرعی خود را که در مقابل خدا و اسلام و مسلمین و امام عزیزمان داریم ادعا کنیم و از دوستان خودم یک خواهش دارم و آن این است که پشتیبان محکم ولایت فقیه باشید. یعنی از امام عزیزمان که رستگاری مسلمین در اطاعت از ولی امر است و پشتیبان روحانیت متعهد باشید.

این راه را که می‌رویم و آماده حمله به کفار بعثی هستیم خیلی خوشحالیم که خدا آن توفیق را به ما داده تا در راه او با دشمنان اسلام بجنگیم و اگر در این راه لیاقت آن را داشتیم که شربت شهادت را بنوشیم به آرزوی قلبی خود رسیده‌ام که در راه خدا شهید شوم که خداوند تمام شهداء و با انبیاء و حضرت سیدالشهدا محشور می‌دارد و اگر به آن فیض عظیم نرسیدم. مصلحت خدا بود و خدا نخواسته و از خدا می‌خواهم که لیاقت رسیدن به آن فیض عظیم را به ما هم عنایت بفرماید.

و اما شما خانواده عزیزم خوشحال باشید از اینکه توانستید یک فرزند امانتی خود را در راه خدا قربانی دهید و دعا کنید که خدا قربانی شما را قبول کند و در روز قیامت پیش حضرت فاطمه زهرا (س) روسفید هستید که در راه خدا یک شهید داده‌اید و از شما مردم حزب اللهی و همیشه در صحنه می‌خواهم که امام را دعا کنید و مواظب امام باشید و از امام اطاعت کنید. «اِنّا فَتَحنا لَکَ فَتحاً مُبینا».

و به برادرم سعید چند تا توصیه کرده بودم حتماً عمل کند و به همهٔ شما سلام می‌رسانم. خداوند ان‌شاء‌الله به شما صبر زینب وار عطا فرماید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها