«رضا قلیزاده علیار» خبر داد؛

تدوین کتاب «شکارچی تانک» در تبریز

معاون ادبیات و انتشارات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی از تدوین کتاب «شکارچی تانک» حاوی زندگی نامه و خاطرات «شهید کریم مسافری» در تبریز خبر داد.
کد خبر: ۳۰۱۴۵۱
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۰ - 25July 2018

تدوین کتاب «شکارچی تانک» در تبریز«رضا قلیزاده علیار» معاون ادبیات و انتشارات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی در گفتگو با خبرنگار دفاع پرس در آذربایجان شرقی اظهار داشت: زندگی نامه و خاطراتی از شهید «کریم مسافری» تحت عنوان  «شکارچی تانک» در قالب کتاب تدوین می شود.

قلیزاده خاطرنشان کرد: این کتاب شامل خاطراتی از اعضای خانواده، دوستان و همرزمان شهید مسافری می باشد که به قلم نویسنده تبریزی «داود خدایی» نوشته شده و بزودی آماده چاپ خواهد شد.

معاون ادبیات و انتشارات اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان شرقی بیان کرد: کریم مسافری از نیروهای اولیه سپاه تبریز بود که پس از گذراندن یک دوره آموزش چتربازی، در آبانماه 1359 راهی جبهه های جنوب شد و در حماسه شکست محاصره سوسنگرد نقش فعالی ایفا کرد.

 وی در ادامه با بیان اینکه شهید مسافری از رزمندگان و فرماندهان کم نظیر سپاه اسلام بود، افزود: وی پس از شرکت در عملیات هایی چون امام مهدی(عج)، امام علی(ع)، طراح، سرانجام در عملیات موفقیت آمیز شهید آیت الله مدنی در سمت فرمانده محور دهلاویه به تاریخ 27 شهریورماه 1360 به مقام شامخ شهادت نایل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار