مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان:

فرهنگ ایثار و شهادت بزرگترین قدرت نرم جمهوری اسلامی است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان گفت: فرهنگ ایثار و شهادت بزرگترین قدرت نرم جمهوری اسلامی است که همه دوستداران نظام در ترویج آن باید همت کنند.
کد خبر: ۳۰۱۴۷۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۶ - 25July 2018
فرهنگ ایثار و شهادت بزرگترین قدرت نرم جمهوری اسلامیبه گزارش دفاع پرس از زاهدان، به نقل از روابط عمومی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و  بلوچستان، با حضور مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، روسای بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های زهک، نیمروز و هیرمند در محل فرمانداری شهرستان‌های مربوطه تودیع و معارفه شدند.

عباس پالاش، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ضمن تبریک دهه کرامت و میلاد امام رضا(ع) گفت: فرهنگ ایثار و شهادت بزرگترین قدرت نرم جمهوری اسلامی است که همه دوستداران نظام در ترویج آن باید همت کنند.

وی افزود: تکریم ایثارگران موجب تقویت امنیت ملی و بیمه کردن کشور است و بنیاد شهید تعهد بر ارائه خدمات به ایثارگران و حضور پررنگ و هماهنگی در مناسبت‌های ملی و انقلابی را دارند.

عباس پالاش با بیان اینکه خدمت به ایثارگران توفیق الهی می‌خواهد، گفت: خدمت به خانواده معظم شهدا، افتخار بزرگی است که اجر و پاداش آن تنها از سوی خداوند متعال قابل محاسبه است و با ارزش‌های مادی نمی‌توان آن را جبران کرد.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سیستان و بلوچستان در پایان ضمن تقدیر از تلاش‌های همکاران از روسای جدید خواست برای رفع مشکل خانواده معظم شهدا از هیچ کوششی دریغ نورزند، و تلاش کنند تا رضایت خانواده‌های ایثارگران را بدست آورده و در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت حرکت کنند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار