مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان:

انقلاب اسلامی حیات سیاسی-اجتماعی به مردم داده است

سرهنگ «حجت الله ناصرپور» گفت: در دوران قبل از انقلاب اسلامی حکومت، زندگی اجتماعی- سیاسی مردم را به انزوا برده بود و انقلاب اسلامی آن را به حیات سیاسی-اجتماعی مردم تبدیل کرد.
کد خبر: ۳۰۱۴۸۳
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۹ - 25July 2018

انقلاب اسلامی حیات سیاسی-اجتماعی به مردم داده استبه گزارش دفاع پرس از خرم آباد، «حجت‌الله ناصرپور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان لرستان در جلسه تخصصی اسناد دفاع مقدس استان که در سالن استانداری برگزار شد، با اشاره به پذیرش قطع نامه عملیات مرصاد توسط ایران اظهار داشت: عراق بعد از پذیرش قطع نامه 598 با حمله به کویت درنده خویی خود را برای جهانیان به اثبات رساند.

وی به دروغ جاویدان منافقین در عملیات مرصاد اشاره و افزود: لرستانی ها در همه مقاطع خوش درخشیدند 4800 منافق در عملیات مرصاد شرکت کرده بودند که با دلاوری  لرستانی‌ها ۲۰۰۰ نفر آنان نابود شدند.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با اشاره به اهداف انقلاب اسلامی اظهار داشت: عمران، آبادانی و رفع محرومیت از مهم‌ترین برنامه‌های خدمت به مردم است، در دوران طاغوت که ایران حیات خلوت غرب بود و به محرومین پرداخته نمی‌شد، اما امروزه خدماتی که دولت‌های نظام جمهوری اسلامی به هم به لحاظ عمرانی و هم به لحاظ آبادانی بسیار قابل توجه است.

ناصرپور با اشاره به پیروزی چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی اظهار داشت: در دوران قبل از انقلاب اسلامی حکومت زندگی اجتماعی سیاسی مردم را به انزوا برده بود و انقلاب اسلامی آن را به حیات سیاسی-اجتماعی مردم تبدیل کرد.

وی تصریح کرد: محرومیت‌زدایی و زدودن چهره فقر از مردم ایران از دیگر افتخارات انقلاب اسلامی است، انقلاب جز برای خدمت‌رسانی به اقشار محروم جامعه ایجاد نشده است.

وی با بیان این‌ که ۶۰ هزار رزمنده لرستانی در دفاع مقدس شرکت داشته اند، افزود: تاکنون نزدیک به یک میلیون سند از رزمندگان جمع آوری شده است، که باید تاریخ شفاهی، اسناد و خاطرات رزمندگان نیز جمع آوری و نگهداری شود زیرا با گذشت زمان از بین می روند.

ناصرپور با اشاره به تدوین دانشنامه دفاع مقدس لرستان اظهار داشت: 30 پژوهشگر برای تدوین دانشنامه در حال فعالیت هستند، مدیران استان در این امر کوتاهی می کنند و همه مدیران باید پای کار بیایند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار