سردار شادمانی مطرح کرد؛

سختی‌های حاصل از دشمنی دشمن پلی برای پیروزی

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص) گفت: تجربه 40 ساله نشان داده که هرجا با سختی مواجه شدیم و پایدار به جنگ سختی رفتیم، پیروز شدیم و هرجا دشمن برای ما سختی ایجاد کرد، محل پیروزی ما شد.
کد خبر: ۳۰۱۵۳۸
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۶ - 26July 2018

هرجا دشمن برای ما سختی ایجاد کرد محل پیروزی ما شده استبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، سردار سرتیپ پاسدار «علی شادمانی» معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص) امروز پنجشنبه در مراسم گرامیداشت عملیات غرور آفرین مرصاد در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مرصاد در استان کرمانشاه با اشاره به عظمت این عملیات اظهار داشت: مدافعان جبهه نرم ثوابشان هزار هزار برابر بیشتر از سربازان و مجاهدانی است که در جبهه سخت می‌جنگند.

وی افزود: سربازانی که در این جبهه می جنگند از اعتقادات و اندیشه بلند یک ملت دفاع می کنند و آنهایی که در جبهه سخت می‌جنگند از جغرافیای سرزمینی دفاع می کنند.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص) گفت: برگزاری این مراسم ها و یادآوری آن حماسه ها که در تاریخ ثبت شده است با تمام ویژگی هایش در جبهه فرهنگی تاثیری عمیق دارد. دشمن با تمام توان به میدان آمده تا داشته های شما را که در دوران دفاع مقدس به دست آوردید از جمله تفکر انقلابی، اندیشه های عاشورایی و تحولات درونی و معنوی شما که اثرش از موشک و تانک و ادوات نظامی بیشتر است از شما باز پس بگیرد.

سردار شادمانی یادآور شد: همین معنویت و اعتقادات و ایستادگی ها برای راه خدا ما را در جنگ پیروز کرد دشمن بسیج شده تا این که سرمایه معنوی را از ملت بگیرد و این مراسمات برای زنده نگه داشتن این تفکر ارزشش بالاتر از جهاد است.

وی عرصه مرصاد که قبلا با عنوان تنگه چهارزبر معروف بود را ترجمان آیات الهی دانست و گفت: خدا خواست جنایتکارترین‌ها، پست‌ترین‌ها، ذلیل‌ترین‌ها و وطن فروش‌ها در این تنگه گرفتار قهر الهی شوند تا دشمن با رشادت فرزندان شما از هوا و از زمین، تمام توانایی‌های به عاریه گرفته خود از آمریکا و اسراییل را منهدم شده ببیند و ذلیلانه‌تر از قبل به آغوش صدام کافر برگردد.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص) افزود: انقلاب هرگز دشمنی پلیدتر و خبیث‌تر و منافق تر از منافقین را نداشته است و برای معرفی چهره خبیث این وطن فروشان به جوانان عزیز که آن دوران را درک نکرده‌اند چند نکته را بیان می‌کنم.

 شادمانی سپس اشاره‌ای به تشکیل سازمان منافقین کرد و ادامه داد: سازمان منافقین در سال 1344 تاسیس شد، در سال 1350 موجودیت خود را رسما اعلام کرد و در سال 1354 رسما عقیده مارکسیستی در فکر و عمل خود پذیرفت، برگزیدگان این سازمان از شاخه نهضت آزادی و نهضت ملی بودند که اسلام و مارکسیست را برای ایدوئولوژی و شعارهای مبارزاتی خودشان در هم آمیختند.

وی بیان داشت: برخورد استبدادی رژیم پهلوی در ممنوعیت فعالیت‌های سیاسی از یکسو و الگوگیری این فرقه منافق از جریان های چپ مارکسیستی باعث شد تا آنها مبارزات مسلحانه را انتخاب کنند.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص) ادامه داد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی که اعضای این فرقه از زندان آزاد شدند، جمع منافقان 150نفر بود که داعیه نجات ملت از چنگال رژیم را داشتند و جریان عظیم 15خردادماه امام راحل و پشتیبانی 30میلیون نفری مردم و پیروزی انقلاب را یک مبارزه فرعی تلقی می کردند.

شادمانی گفت: روحیه استبداد و خودرأیی در اینها به اندازه ای بود که مبارزه 30میلیونی مردم زیر بیرق امام راحل را به عنوان حرکت سیاسی فرعی و حرکت سیاسی 150 نفری خود را به عنوان حرکت اصلی مطرح می‌کردند و دشمنی خود را با انقلاب و روحانیت علنا آغاز کرد.

وی بیان داشت: آنها برای خود راهبردهایی داشتند و در سالهای 57 و 58به جذب و آموزش و تجهیز نیروها و غارت پادگان ها برای تسلیح هواداران خود و بعد توسعه جذب نیرو و تشکیل یک جمعیت و اغفال جوانان پرداختند و آنها را در برابر ملت قرار دادند.
 شادمانی گفت: آنها با برگزاری مییتینگ‌های سیاسی وزیر سوال بردن دستاوردهای انقلاب تلاش می کردند که مشروعیت نظام را زیر سوال ببرند و آنرا فاقد مشروعیت نشان دهند.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص) تصریح کرد: آنها در ادامه ناآرامی و اغتشاش و درگیری در کشور به راه انداختند و در پشت جبهه ‌ها به اغتشاش و ترور را نامردانه بر علیه مردم انجام می دادند.

وی بیان داشت: آنها بدترین اقدام در انقلاب را علیه ملت روا داشتند پس از ناکامی در داخل 30مردادماه سال 6 0تصمیم به فرار از کشور گرفتند و به آغوش صدام این دشمن نابه کار و ظالم ما پناه بردند و وطن فروشی را به اوج ممکن به نمایش گذاشتند؛ با ملت خودشان در جبهه دشمن ذلیلانه مشغول جنگ شدند در آخر هم با پول و اسلحه دشمنان ما ارتشی را علیه ما بنیان گذاشتند.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص) گفت: درود میفرستیم بر شرف ملتی که افتخار بزرگی که معجزه و رحمت الهی است را رقم زدند آن هم زمانی که بدنام ترین دشمن ما که همه به آنها امید بسته بودند تا چیزی که صدام در ۸ سال به دست نیاورده بود را به واسطه اینها به دست بیاورد.

 شادمانی بیان داشت: در عین حال ما در شرایط حساسی به سر می بریم که دشمن همت و اراده مضاعفی را پای کار آورده تا برای انقلاب ملت مشکلاتی ایجاد کند به همین دلیل باید انقلاب و اهداف آن به جوانان شناسانده شود.

وی افزود: انقلاب ما به فرموده امام راحل و عزیز که تمام وعده هایش راست بود انقلاب آخرالزمانی است که ان‌شاءالله به حکومت جهانی حضرت مهدی (عج) وصل می‌شود و شگفتی های عظیمی دارد که این عظمت باید شناسانده شود و همانگونه که مردم در زمان انقلاب تمام سرمایه‌های مادی و معنوی خود را خرج انقلاب کرد در آینده هم این اتفاق بیفتد.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص) ادامه داد: مبادا در اذهان برداران و خواهران جوان، انقلاب فقط یک عبارت باشد، انقلاب آبرو و نجات ماست، اعتقادات و اندیشه های بلند این ملت، اصالت و استغنا و مبارزه با استکبار و مقابله با ظلم و فساد و مجاهدت و جهاد و ایستادگی است. باید انقلاب را عمیقا بشسناسیم و دستاوردهای آنرا بیان کنیم.

 شادمانی به بیان چرایی انقلاب و اهمیت و ضرورت آن پرداخت و گفت: بیشتر از آنچیزی که مردم عربستان امروز گرفتار آن هستند کشور ما گرفتار مشتی چپاولگر بود، صهیونیست ها برای ما تصمیم می گرفتند حکومت طاغوتی وطن فروش مستبد و خودرای و ضعیف بر ملتی حاکم شده بود و برای نجات کشور و رسیدن به قدرت پایداراین کشور که امروز نشانه های قدرت را می بینیم انقلاب کردیم.

وی با اشاره به اهداف انقلاب در بیانات رهبر معظم انقلاب گفت: انقلاب سه هدف داشت از جمله ایجاد حکومت اسلامی و نشر تمدن سازی اسلامی، استکبارستیزی و آبادانی و عمران داخلی و رسیدن به جایگاهی که در شان این ملت باشد.

 شادمانی خاطرنشان کرد: ویژگی های کشور ما با تمام کشورها متفاوت است و باید این ویژگی ها گوشزد شود به مسئولان تا مبادا تحت تاثیر یک دیوانه قرار بگیرند.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص) تصریح کرد: کشور ما دارای یک ژئوپولتیک قوی است که قدرت و توانایی بالفعل و بالقوه ای دارد و دارای موقعیتی بی نظیر است.

وی انسجام و وحدت اقوام و وجود انواع منابع ذی قیمت و ملتی آماده، مقتدر، بصیر، شجاع و ولایتمدار را از جمله نقاط قوت کشور برشمرد و گفت: تمام دشمنان شما از آمریکا و اسراییل و منافقین در تمام جبهه های نظامی که پیش روی شما قرار دادند شکست خوردند و دشمن شکست خورده تغییر روش داده و یک قدرت غرقابل تحمل مواجه شده است.

سردار شادمانی تصریح کرد: امروز که قدرت انقلابی ملت از مرزها خارج شده به سوریه و یمن و افغانستان و خارج از منطقه توسعه پیدا کرده است دشمن سه راه بیشتر ندارد یا قدرت شما را بپذیرد یا با قدرت شما بجنگند یا بر روی اقدامات خود در داخل کشور متمرکز شود که البته دشمن یارای مقابله با شما را ندارد و هیچوقت اراده ای برای جنگیدن در او شکل نگرفت و می داند قادر به جنگیدن نیست باید قدرت شما را بپذیرد اما نمی خواهد و می خواهد در داخل متمرکز شود.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص) ادامه داد: تجربه 40 ساله نشان داده که هرجا با سختی مواجه شدیم و پایدار به جنگ سختی رفتیم پیروز شدیم و هرجا دشمن برای ما سختی ایجاد کرد محل پیروزی ما شد .

سردار شادمانی تصریح کرد: فکر نکنید اتفاق جدید افتاده است آنچه ترامپ دیوانه مطرح می کند 40 سال است می شنویم از زمانی که از برجام خارج شده است اقدامی نکرده است.

وی با بیان اینکه اینها صرفا عملیات روانی است، افزود: مبادا مسولان ما تحت تاثیر قرار گیرند، داشته های ما فروان تر از دوران انقلاب است مبادا مسئولی بلغزد و بترسد اینجا کشور ایستادگی است و ما نهال مقاومت را در منطقه پرورانده‌ایم.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص) گفت: در جبهه مقاومت فرزندان این ملت توسط 6 نیروی حشد الشعبی، قوات الدفاع الوطنی، حماس، حزب الله و مبارزان یمنی پوزه دشمن را به خاک مالیدند .

شادمانی با اشاره به خرید سامانه‌های موشکی دفاعی عربستان برای دفاع در برابر نیروهای یمنی و حملات نیروهای یمنی به این کشور افزود: آنها میلیاردها دلار خرج کردند و باز هم نیروهای یمنی از سپر موشکی آنها عبور کردند و این بی آبروها آنها را زیر سوال برده است، اگر هزاران موشک به حیفا و تلاویو سرازیر شود از آنها چه می ماند.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار