معاون سیاسی وزیر کشور:

خراسان شمالی همانند دوران دفاع مقدس در دفاع اقتصادی نیز کارنامه درخشانی خواهد داشت

معاون سیاسی وزیر کشور در آیین تکریم و معارفه استاندار خراسان شمالی گفت: استان خراسان شمالی همانند دوران 8 سال دفاع مقدس در دفاع اقتصادی نیز کارنامه درخشانی خواهد داشت.
کد خبر: ۳۰۱۵۴۳
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۳ - 26July 2018

خراسان شمالی همانند دوران دفاع مقدس در دفاع اقتصادی نیز کارنامه درخشانی خواهد داشتبه گزارش خبرنگار دفاع پرس در بجنورد، آیین تکریم و معارفه استاندار خراسان شمالی با حضور «اسماعیل جبارزاده» معاون سیاسی وزیر کشور، «محمدرضا صالحی» استاندار اسبق استان، «محمدرضا خباز» استاندار جدید استان، نماینده ولی فقیه در استان، رئیس دادگستری استان، نمایندگان مردم خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی و مسئولین استانی در سالن گلشن بجنورد برگزار شد.

در این مراسم «اسماعیل جبارزاده» معاون سیاسی وزیر کشور گفت: در دوران دفاع مقدس، دشمن در عرصه نظامی سقوط جمهوری اسلامی را هدف داشت و اکنون در عرصه اقتصادی برای این هدف تلاش می کند و وظیفه همه ما این است که طبق فرمایشات مقام معظم رهبری عمل کنیم تا در جنگ اقتصادی پیروز شویم.

وی یادآور شد: خراسان شمالی در دوران دفاع مقدس کارنامه درخشانی داشته و امیدوار هستیم در دفاع اقتصادی نیز کارنامه درخشانی داشته باشد و هدف از جابجایی مسئولیت‌ها ارائه بهترین خدمات به مردم است.

جبارزاده با بیان اینکه خراسان شمالی استعداد و توانایی‌های بالقوه زیادی برای توسعه دارد، افزود: نمایندگان مردم خراسان شمالی در مجلس شواری اسلامی درخواست‌ها و اولویت‌هایی برای توسعه استان مطرح کرده اند که پیگیر درخواست‌های قابل حل آنان در وزارت کشور هستیم.

«محمدرضا خباز» استاندار خراسان شمالی خطاب به مسئولین و مدیران استانی گفت: از مدیران استان خراسان شمالی انتظار دارم به جای گل و شیرینی با تهیه گزارش از اقدامات انجام شده به دیدارم بیایند و انتظار دارم مدیران برنامه های سال‌های 97 تا 99 را ارائه دهند و نسبت به اجرای آن ها تعهد داشته باشند.

وی پروژه ریلی مشهد - بجنورد - گرگان را از مهم ترین پروژه‌های استان عنوان کرد و افزود: حل هر مشکل راه مخصوص خود را دارد که تلاش داریم تا برای رفع معضلات برنامه ریزی های خوبی انجام شود.

خباز در ادامه از زحمات «محمدرضا صالحی» استاندار پیشین خراسان شمالی تقدیر و تشکر کرد و گفت: با همت بیشتر مسئولان و هماهنگی دستگاه های اجرایی، توسعه استان رونق می یابد.

«محمدرضا صالحی» استاندار سابق خراسان شمالی با اشاره به 24 ماه و 24 روز خدمت خود در مسئولیت استانداری خراسان شمالی بیان داشت: طی این مدت اهل تعامل، اهل مذاکره همچنین اهل مشاوره بودم، با این وجود تصمیم گیرنده نهایی خودم بودم که البته هر چند به مذاق عده ای نیز خوش نیامد.

وی افزود: برای تحقق وعده‌ها در استان از همه توان و ظرفیت مدیریتی کشور استفاده کردم و در این مدت 46.6 درصد پروژه‌های عمرانی در خراسان شمالی اجرا و 67.4 درصد از اعتبارات خراسان شمالی نیز جذب شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها