مسابقات نظامی ارتش‌های جهان-9/ امیر جمشیدی در جمع خبرنگاران:

مسابقات بین‌المللی نظامی در ارتقاء دانش دفاعی کشور مؤثر است

سرپرست تیم‌های اعزامی به مسابقات بین‌المللی نظامی ۲۰۱۸ روسیه گفت: شرکت در مسابقات بین‌المللی نظامی به دلیل تبادل دانش و تجربه می‌تواند در ارتقاء دانش دفاعی کشورمان تاثیر بسزایی داشته باشد.
کد خبر: ۳۰۱۵۶۱
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۵ - 26July 2018

مسابقات بین‌المللی نظامی در ارتقاء دانش دفاعی کشور مؤثر استبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ دوم «وجیه‌الله جمشیدی» سرپرست تیم‌های اعزامی به پنجمین دوره از مسابقات بین المللی نظامی روسیه در جمع خبرنگاران درباره این مسابقات اظهار داشت: در این مسابقات که به ابتکار وزارت دفاع روسیه از سال ۲۰۱۳ با سه کشور آغاز شد، تیم‌ها در سه بخش زمین، دریا و آسمان با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

وی افزود: امسال برای اولین بار ارتش جمهوری اسلامی ایران میزبان مسابقات غواصی در عمق است که در شهر نوشهر برگزار می‌شود و طی آن تیم‌هایی از کشور‌های روسیه، سوریه، آفریقای جنوبی، ونزوئلا، هند، پاکستان، آذربایجان، قزاقستان و جمهوری اسلامی ایران به مدت ۱۲ روز با یکدیگر رقابت می‌کنند.

امیر جمشیدی ادامه داد: تیم‌های هوابرد، محیط امن، کوهستان و تانک ارتش جمهوری اسلامی ایران به ترتیب در شهر‌های «پیسکف»، «کاستروما»، «آلبروس» و «آلابیرو» در اطراف مسکو با تیم سایر کشور‌ها رقابت خواهند داشت.

وی تصریح کرد: این‌گونه مسابقات به دلیل تبادل دانش و تجربه می‌تواند در ارتقاء دانش دفاعی کشورمان تاثیر بسزایی داشته باشد.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها