اطلاعیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم؛

آیت‌الله مشکینی مؤید حوزه انقلابی و اندیشه ولایت مطلقه فقیه بود

جامعه‌ مدرسین حوزه‌ علمیه قم با صدور اطلاعیه‌ای به مناسبت فرارسیدن یازدهمین سالگرد ارتحال حضرت آیت‌الله میرزاعلی فیض مشکینی یاد و نام رئیس فقید مجلس خبرگان رهبری را گرامی داشت.
کد خبر: ۳۰۱۶۱۳
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۷ - 27July 2018

آیت‌الله مشکینی مؤید حوزه انقلابی و اندیشه ولایت مطلقه فقیه بودبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، در اطلاعیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم آمده است: در آستانه یازدهمین سالگرد رحلت فقیه مجاهد و پارسا حضرت آیت‌الله میرزاعلی مشکینی (رحمت‌الله علیه) جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن تکریم و تجلیل از مقام علمی، اخلاقی، سیاسی، تقوایی و ولایتمداری آن روحانی عالی‌قدر، یاد و نام ایشان را گرامی می‌دارد.

در ادامه این اطلاعیه با بیان اینکه انفاس قدسی و نصایح لطیف و انسان‌ساز ایشان مبین نفس مهذب و نورانی آن فقید سعید بود، آمده است: آن عالم متقی عمر خویش را در خدمت به نظام اسلامی‌، مردم و حوزه‌های علمیه گذراند و منشأ برکات و خیرات کثیری برای عموم مردم ایران بود. آیت‌الله مشکینی معلم اخلاق، مجاهد فی سبیل‌الله و جامع علم و عمل و زهد بودند که در جایگاه رفیع و خطیر ریاست مجلس خبرگان رهبری و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، در سنگر امامت جمعه، سلوک انقلابی و حرکت در صراط مستقیم ولایت را به همگان نشان دادند.

در این اطلاعیه تصریح‌ شده است: این عالم همواره مروج و مؤید حوزه انقلابی و اندیشه‌های امام خمینی (ره) و ولایت مطلقه فقیه بودند و در حمایت و همراهی با مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌ الله‌ العظمی خامنه‌ای «مدظله‌العالی»، اسوه‌ای کم‌نظیر به شمار می‌رفتند. از خداوند متعال علو درجات و مغفرت و رحمت واسعه‌اش را برای روح مطهر ایشان مسئلت می‌نماییم.

انتهای پیام/ 211

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار