امام جمعه دامغان:

نماز جمعه محل شکست توطئه‌های دشمن در جنگ فرهنگی است

حجت‌الاسلام «سیدمحمد حسینیان» گفت: نماز جمله محل شکست توطئه‌های دشمن در جنگ فرهنگی، قرارگاه بصیرت، مرکز آگاهی سیاسی، معنوی و نمایشی از اقتدار سیاسی، اجتماعی اسلام به شمار می‌رود.
کد خبر: ۳۰۱۶۲۹
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۰ - 27July 2018

نماز جمعه محل شکست توطئه های دشمن در جنگ فرهنگیبه گزارش دفاع پرس از سمنان، حجت‌الاسلام «سیدمحمد حسینیان» امام جمعه دامغان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته به میزبانی مصلی امام خمینی (ره) ضمن بیان اینکه نباید در دام طراحان سناریوی کسانی که می‌خواهند ملت ایران را منحرف کنند قرار گیریم، اظهار داشت: دشمن‌ روی گسل‌های اجتماعی ملت ایران دست گذاشته و می‌خواهد با این کار ضمن پاشیدن بذر یاس و ناامیدی در بین مردم و نظام شکاف ایجاد کند.

وی با بیان اینکه همگان باید مراقب توطئه‌های ساختارشکن دشمنان باشند، افزود: دولت باید تمام تلاش خود را به کار گیرد مشکلات اقتصادی مردم را حل کند و نباید بگذاریم با ترفندهای دشمنان و بزرگ جلوه دادن مشکلات اقتصادی از سوی آنان به‌ نظام و آرمان های امام و شهدا آسیب وارد شود.

امام جمعه دامغان با بیان اینکه نماز جمعه محل بصیرت بخشی، آگاهی دهی و دعوت مومنان به تقوا فردی، اجتماعی و موهبت الهی به مردم محسوب می‌شود، ابراز داشت: امام جمعه هرگز به موضوعات جناحی برخورد نمی‌کند و همه اقشار جامعه را تحت حمایت و صیانت خود قرار می‌دهد.

حسینیان با بیان اینکه نماز جمعه عامل اجتماع و سنگر وحدت است، تصریح کرد: نماز جمله محل شکست توطئه‌های دشمن در جنگ فرهنگی، قرارگاه بصیرت، مرکز آگاهی سیاسی و معنوی و نمایشی از اقتدار سیاسی اجتماعی اسلام به شمار می‌رود.

وی افزود: یکی از امتیازات مهم و حائز اهمیت در برپایی نماز جمعه این است که ائمه جمعه مطالبات رهبر معظم انقلاب و مشکلات مردم را از تربیون نماز جمعه بیان می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار