امام جمعه قصرشیرین:

عملیات مرصاد بیانگر شجاعت مردم ولایتمدار کرمانشاه است

حجت الاسلام «علی ملکی» گفت: عملیات مرصاد بیانگر عزت و شجاعت مردم ولایتمدار و ولایت پذیر کرمانشاه است که با تمام وجود برای دفاع از دین خدا و ولایت مطلقه فقیه در مقابل دشمنان ایستادند.
کد خبر: ۳۰۱۶۳۵
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۳ - 27July 2018

عملیات مرصاد بیانگر شجاعت مردم ولایتمدار کرمانشاه استبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، حجت الاسلام «علی ملکی» امام جمعه قصرشیرین با بیان اینکه کرمانشاهیان در عملیات مرصاد کاری کردند که دنیا متحیر شد، اظهار داشت: مردم کرمانشاه در این علمیات ظفرمند جان خود را فدا کردند تا نظام و دین خدا با تمام اقتدار و قدرت در دنیا بدرخشد.
خطیب جمعه قصرشیرین بیان کرد: کرمانشاهیان با فرمان ولایی حضرت امام راحل به سمت جبهه های حق علیه باطل شتافتند و تمام امور دنیوی خود را پشت سر گذاشتتد و به سمت معنویت فرمان الهی ولیشان حرکت کردند و امروز نیز با تمام قدرت از نظام دینی و قرآنی خود دفاع می کنند و مطیع بی چون و چرای ولی امر مسلمانان جهان امام خامنه ای، شیفته دین خدا و و فرزند رسول خدا (ص) و رهبر الهی خود هستند.

حجت الاسلام ملکی همچنین با اشاره به پنجم مرداد سالروز نخستین اقامه نماز جمعه گفت: نماز جمعه در کلام امام خامنه ای سنگری برای حفظ نظام جمهوری اسلامی است.

وی ادامه داد: نماز جمعه تریبون و صدای رسا و دشمن شکن نظام جمهوری اسلامی است که همه باید در راستای تقویت آن حرکت کنیم ، زیرا پایگاه سیاسی ، دینی نظام و اجتماع قدرتمند مومنان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها