نویسنده رمان شرف خاک به دفاع پرس خبر داد؛

زندگی‌نامه داستانی شهید سعید فنایی منتشر می‌شود

مهدی خدادادی گفت: زندگی‌نامه شهید سعید فنایی در کتاب «هیس! اطلاعاتی‌ها فریاد نمی‌زنند» به‌زودی منتشر می‌شود.
کد خبر: ۳۰۱۶۴۸
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۲ - 28July 2018

«مهدی خدادادی» نویسنده رمان شرف خاک در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، از نگارش زندگی‌نامه شهید سعید فنایی خبر داد و اظهار داشت: کار نگارش زندگی‌نامه این شهید به پایان رسیده است و این کتاب به‌زودی با عنوان «هیس! اطلاعاتی‌ها فریاد نمی‌زنند» توسط انتشارات پیشکسوتان سپاس به چاپ خواهد رسید و وارد بازار نشر می‌شود.

وی گفت: شهید «سعید فنایی» یکی از شهدای درگیری با گروهک پژاک است. وی از نیروهای اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود که اسفندماه سال 1391 به شهادت ‌رسید.

نویسنده رمان شرف خاک درباره قالب «هیس! اطلاعاتی‌ها فریاد نمی‌زنند» عنوان کرد: این کتاب در قالب زندگی‌نامه داستانی به نگارش در آمده و داستان به روایت خانواده شهید به نگارش در آمده است. این کتاب چند راوی دارد و هر کدام زمانی که لازم باشد وارد داستان می‌شوند. پدر، مادر، همسر و دوستان و شهید روایتگر این داستان هستند.

خدادادی افزود: نویسنده نیز در این داستان برای پیدا کردن حلقه مفقوده داستان راهی سفر شده و به مناطقی می‌رود که به فصل‌های این کتاب مرتبط است. کار نگارش و ویراستاری این کتاب به پایان رسیده است و در مرحله کار کارشناسی است که امیدواریم در ماه‌‌های آینده به چاپ برسد.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار