جانشین رئیس اداره بهداشت و درمان ارتش عمان:

نیروهای مسلح ایران از تجربیات گران‌بهایی در زمینه‌های مختلف پزشکی برخوردارند

جانشین رئیس اداره بهداشت و درمان ارتش عمان گفت: تجربیات نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در زمینه‌های مختلف پزشکی و درمانی از جمله «بیمه»، «بیمارستان‌های تخصصی» و «برپایی بیمارستان‌های صحرایی در مقاطع بحرانی» بسیار گران‌بهاست.
کد خبر: ۳۰۱۶۵۵
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۶ - 28July 2018

نیروهای مسلح ایران از تجربیات گران‌بهایی در زمینه‌های مختلف پزشکی برخوردارندبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سرهنگ «الحارثی» جانشین رییس اداره بهداشت و درمان ارتش عمان صبح امروز در دیدار با «امیر مداح»‌ رئیس اداره بهداشت و درمان ارتش و «سردار عبداللهی» معاون بهداشت و درمان سپاه اظهار داشت: وجود ۳۵ بیمارستان در نقاط مختلف ایران نشان‌دهنده اهمیت بهداشت و درمان در نیروهای مسلح جمهوری اسلامی است.

وی افزود: ما در صدد هستیم در حوزه بهداشت و درمان از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران یاد بگیریم و از تجربیات ارزنده شما به خصوص در زمینه آموزش و‌ پژوهش بهره بگیریم.

الحارسی تصریح کرد: تجربیات نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در زمینه‌های مختلف پزشکی و درمانی از جمله «بیمه»، «بیمارستان‌های تخصصی» و «برپایی بیمارستان‌های صحرایی در مقاطع بحرانی» بسیار گرانبهاست و خدمات پزشکی در نیروهای مسلح ایران از گذشته معروف بوده است.

انتهای پیام/ ۲۲۱

نظر شما
پربیننده ها