مسابقات نظامی ارتش‌های جهان-13/ ناخدا حبیبی به دفاع پرس خبر داد؛

9 مرداد؛ مسابقات جام دریا با حضور ارتش ایران آغاز می‌شود

سرپرست تیم اعزامی ایران به مسابقات بین‌المللی جام دریا گفت: این مسابقات با حضور چهار کشور ایران، آذربایجان، روسیه و قزاقستان به مدت 12 روز از 9 مرداد در سواحل بندر باکو آغاز می‌شود.
کد خبر: ۳۰۱۸۲۶
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۲ - 29July 2018

9 مرداد؛ مسابقات جام دریا با حضور ارتش ایران آغاز می‌شودناخدا یکم «شهرام حبیبی» سرپرست تیم اعزامی جمهوری اسلامی ایران به مسابقات بین المللی جام دریا از سری مسابقات نظامی ارتش‌های جهان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، اظهار داشت: این دوره از مسابقات جام دریا با حضور چهار کشور جمهوری اسلامی ایران، آذربایجان، روسیه و قزاقستان به مدت 12 روز از 9 مرداد در سواحل بندر باکو آغاز می‌شود که طی آن تیم‌ها در شش رشته تیراندازی به سمت اهداف سطحی، هوایی و مین شناور، بقا در دریا، کنترل صدمات و مهار شناور به بویه با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

وی با بیان اینکه مسابقات جام دریا با هدف صلح و دوستی برگزار می‌شود، عنوان کرد: در حاشیه این مسابقات نیز در رشته‌های فوتبال و والیبال مسابقات چهارجانبه دوستانه‌ای بین تیم‌های حاضر برگزار خواهد شد.

ناوچه‌های موشک انداز «پیکان» و «جوشن» از نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به منظور شرکت در این دوره از مسابقات بین المللی حضور دارند.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها