همزمان با هفته «قرآن و عترت» صورت می‌گیرد؛

استان لرستان میزبان جشنواره عکاسی «قرآن و عترت»

همزمان با هفته «قرآن و عترت» در استان لرستان، جشنواره عکاسی «قرآن و عترت» با هدف ترویج سبک زندگی دینی در این استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۰۱۸۲۷
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۳ - 29July 2018

جشنواره استانی عکاسی «قرآن و عترت» در لرستانبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از خرم‌آباد، دفتر قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، ۲۲ الی ۲۸ دی‌ماه مصادف با هفته «قرآن و عترت» در استان لرستان، جشنواره استانی «عکاسی قرآن و عترت» را برگزار می‌کند.

موضوعات این جشنواره، «بازآفرینی هنری و ادبی مفاهیم آیات قرآن کریم»، «نمایش هنری احادیث و سیره عملی اهل بیت عصمت و طهارت (ع)»، «تبیین و ترویج هنری سبک زندگی قرآنی»، «نمایش روحیه ایثار، جهاد و شهادت در آیینه هنر» و نیز کلیه مباحث و معارف مرتبط با حوزه قرآن و عترت هستند.

هر هنرمند می‌تواند حداکثر سه اثر خود به دبیرخانه جشنواره ارسال کند که اولویت انتخاب در مرحله نهایی با آثاری است که در جشنواره‌های دیگر برگزیده و چاپ نشده باشند.

برای شرکت در این جشنواره محدودیت سنی وجود ندارد و دبیرخانه جشنواره حق انتشار آثار را برای خود محفوظ می‌داند و مسئولیت هرگونه سوءاستفاده از آثار دیگر هنرمندان برعهده ارسال کننده است و دبیرخانه هیچ‌گونه مسئولیتی در این خصوص ندارد. عکس‌ها می‌توانند چاپ شده یا به صورت دیجیتال با فرمت jpg به دبیرخانه ارسال شوند.

علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‎توانند آثار خود را از روش‌های زیر ارسال کنند:

- پُست سفارشی به آدرس دبیرخانه جشنواره واقع در دفتر قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان
- مراجعه به سایت و فراخوان مربوطه و بارگذاری اثر
- ارسال از طریق پیامرسان «سروش» به شماره ٠٩٣٠٤٩١٨٠٤٢
- ارسال از طریق ایمیل به آدرس mobin9091@yahoo.com
- مراجعه حضوری به دفتر دبیرخانه و تحویل آثار

خاطرنشان می‌شود، مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره تا ۳۰ آبان‌ماه اعلام شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها