آیین یادبود استاد غلامرضا شکوهی برگزار می‌شود

مراسم یادبود غلامرضا شکوهی، شاعر آیینی اهل خراسان، به مناسبت نخستین سالروز رحلتش به همراه رونمایی از آخرین مجموعه غزل وی با عنوان «پنجه بر پیشانی» در حوزه هنری برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۰۱۸۴۵
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۵ - 29July 2018

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، غلامرضا شکوهی شاعر آیینی خراسانی سال گذشته در تهران دار فانی را وداع گفت. به همین بهانه هم‌زمان با سالروز رحلت این شاعر آیینی مراسم یادبودی در حوزه هنری برگزار خواهد شد.

شکوهی مردادماه سال 96 برای حضور در شب شعر رضوی که از سوی موسسه شهرستان ادب در فرهنگ‌سرای اندیشه برگزار می‌شد به تهران سفر کرده بود. وی پس از برگزاری این شب شعر برای عزیمت به مشهد مقدس در راه فرودگاه مهرآباد تهران دچار عارضه قلبی و مغزی شد که پس از بستری در بیمارستان رسالت تهران چهره در نقاب خاک کشید.

شکوهی از جمله شاعران پیش‌کسوت خراسانی بود که سالیان دراز به فعالیت‌های فرهنگی و هنری پرداخته و شاگردان زیادی را نیز تربیت کرده بود.

به مناسبت نخستین سالروز رحلت این شاعر آیینی، مراسم یادبودی به همراه رونمایی از آخرین مجموعه غزل وی با عنوان «پنجه بر پیشانی» که از سوی انتشارات سوره مهر چاپ و منتشر شده برگزار می‌شود.

گفتنی است، این مراسم روز شنبه 13 مردادماه ساعت 16 در سالن مهر حوزه هنری به نشانی خیابان سمیه، نرسیده به پل حافظ با حضور هنرمندان و شاعران آیینی از جمله سیدعلی موسوی گرمارودی، محمدعلی مجاهدی، علی انسانی، یوسف‌علی میرشکاک، علی‌رضا قزوه، مصطفی محدثی خراسانی، ناصر فیض، مرتضی امیری اسفندقه و سعید بیابانکی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها