جشن بزرگ کرامت برگزار شد+ تصاویر

جشن بزرگ کرامت در سالن مسجد امام علی (ع) برگزار شد.
کد خبر: ۳۰۱۸۶۵
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۵ - 26July 2018

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، جشن بزرگ کرامت امروز (پنجشنبه چهارم مرداد ماه) با حضور حجت الاسلام شهاب مرادی، خانواده شهید محمدحسین حدادیان، حجت الاسلام حاج آقا مرتضوی پیش نماز مسجد امام علی (ع)، گروه تواشیح محراب و سیده نفیسه موسوی شاعر آیینی برگزار شد.

جشن بزرگ کرامت برگزار شد

در این مراسم گروه پس از شعرخوانی سیده نفیسه موسوی در رثای حضرت معصومه سلام الله علیها و حضرت امام رضا علیهما السلام و اشعاری درباره حجاب، گروه تواشیح محراب به اجرای 2 تواشیح پرداخت که تواشیح اول درباره امام زمان (عج) و تواشیح دوم در نکوهش آمریکا اجرا شد.

جشن بزرگ کرامت برگزار شد

به گزارش دفاع پرس، در ادامه مراسم حجت الاسلام شهاب مرادی طی سخنانی اظهار داشت: در احادیث آمده است که مردم دو گروه هستند عده ای کریم اند و عده ای لئیم. افراد کریم همیشه می بخشند و افراد لئیم معمولا وبال دیگرانند وهمیشه سربار بقیه هستند.

جشن بزرگ کرامت برگزار شد

وی افزود: کرامت فقط به مال نیست بلکه می‌تواند محبت لبخند و گذشت کردن از تقصیر دیگران باشد یا کینه نداشتن وچشم پوشی و عبور از بدی های مردم.

جشن بزرگ کرامت برگزار شد

مرادی ادامه داد: صفت بخل ریشه‌اش در جهنم است و دست انداختن با شاخه های آن فرد را جهنمی می کند. از آن سو سخاوت هم ریشه اش در بهشت است و دست انداختن به شاخه های آن فرد را بهشتی می کند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها