مدیرحوزه علمیه استان کرمانشاه:

میثاق طلبگی، حضور در سربازخانه امام زمان (عج) است

حجت‌الاسلام‌ «صادق ایرانی» با اشاره به اینکه از خانواده های مذهبی پرورش نوجوانان و جوانانی غیر از شما انتظار نمی رود، گفت: میثاق طلبگی، حضور در سربازخانه امام زمان (عج) است.
کد خبر: ۳۰۱۸۷۵
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۹ - 29July 2018

میثاق طلبگی، حضور در سربازخانه امام زمان (عج) استبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام‌ «صادق ایرانی» مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه در بازدید از کلاس‌های دوره «میثاق طلبگی» طلاب جدید الورود که در مدرسه حضرت امیرالمؤمنین (ع) برگزار شد، اظهار داشت: یکی از توفیقات شما جوانان در بدو ورود به حوزه‌های علمیه آشنایی با اساتید مهذب اخلاق و انقلابی است.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه تصریح کرد: قطعاً خداوند در خانواده شما نور معرفت و ایمان دیده که توفیق کسب معرفت الهی در حوزه‌های علمیه را به شما عنایت کرده است، همان نور معنوی در خانواده شماست که اکنون در سربازخانه حضرت حجت (عج) حضور پیدا کردید.

وی نتیجه تربیت صحیح را که همان تربیت دینی است، ساختن جوانانی متدین دانست و افزود: شما جوانان باید قدر خود و والدینتان را بدانید که در مسیر تهذیب نفس و تحصیل علوم و معارف قرآن و اهل‌ بیت (ع) قرار گرفتید.

 ایرانی خاطر نشان کرد: به فضل الهی آغاز سربازی شما، پایانش سرافرازی در رکاب امام زمان (عج) است پس تلاش کنید تا زمینه‌ سازان ظهورش باشید.

وی با اشاره به اینکه از خانواده‌های مذهبی پرورش نوجوانان و جوانانی غیر از شما انتظار نمی‌رود، گفت: میثاق طلبگی، حضور در سربازخانه امام زمان (عج) است.  

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه ضمن تبریک ورود طلاب جدید به مدرسه امام زمان (عج)، عنوان کرد: باید به خود ببالید که در مسیر رشد و هدایت الهی قرار گرفته‌اید و ادامه عمر خود را در کسب معرفت دینی که راهی ارزشمند است و رضایت خداوند در آن است، سپری می کنید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار