مادر شهید «خیراله جنت شعار» آسمانی شد

مادر سردار شهید «خیرالله جنت‌شعار» از شهدای عملیات رمضان و شهیدان محوری شهرستان بهبهان، چشم از جهان فرو بست و به فرزند شهیدش پیوست.
کد خبر: ۳۰۱۸۸۰
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۹ - 29July 2018

مادر سردار شهید«خیراله جنت شعار» راهی آسمان شدبه گزارش دفاع پرس از اهواز، پس از سال‌ها رنج و فراق، مادر سردار شهید «خیرالله جنت‌شعار» از شهدای عملیات رمضان و شهیدان محوری شهرستان بهبهان، چشم از جهان فرو بست و به فرزند شهیدش پیوست.

زنده یاد حاجیه «خورشید جنت‌شعار» مادر سردار شهید «خیرالله جنت‌شعار» فرمانده گردان رعد بهبهان که از تیر ماه سال 1361 داغ فراق فرزند را بر سینه داشت پس از 36 سال دوری دعوت حق را لبیک گفت و در بهشت برین میهمان فرزند شهیدش شد.

آیین تشییع پیکر پاک این بانوی صبور امروز یکشنبه هفتم مردادماه از ساعت 18:30 با حضور اقشار مختلف مردم شهیدپرور، خانواده‌های معظم شهدا و جمعی از مسئولان لشکری و کشوری در بهبهان برگزار می‌شود تا در آرامگاه ابدی‌اش آرام گیرد.

 سردار شهید «خیرالله جنت‌شعار» فرزند فرج در تاریخ 15 تیر ماه سال 1337 در بهبهان دیده به جهان گشود و در دوران جوانی به جبهه‌های حق علیه باطل شتافت. این دلیرمرد خوزستانی پس از حضور در جبهه، در عملیات‌هایی همچون فتح‌المبین و بیت‌المقدس حضور یافت که از ناحیه کمر و صورت مجروح شد.

سردار شهید «خیرالله جنت‌شعار» در حالی که فرماندهی گردان رعد بهبهان را بر عهده داشت در روز بیست و سوم تیر ماه سال 1361 در نبرد با دشمنان در عملیات رمضان به فیض عظیم شهادت نایل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها