کارگردان فیلم «محمود» خبر داد؛

مراحل پایانی ساخت اولین فیلم شهدای مدافع حرم در خوزستان

«علی زهیری» گفت: فیلم «محمود» نخستین فیلم داستانی است که با محوریت شخصیت یکی از شهدای مدافع حرم ساخته شده است و این روزها آخرین مراحل فنی ساخت خود را طی می‌کند.
کد خبر: ۳۰۱۸۸۴
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۲ - 29July 2018

مراحل پایانی ساخت اولین فیلم شهدای مدافع حرم در خوزستان«علی زهیری» کارگردان فیلم «محمود» در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس از اهواز، اظهار داشت: داستان فیلم تلویزیونی «محمود»، زندگی شهید «محمود مراداسکندری» از شهدای مدافع حرم استان خوزستان و یکی از شهدای عملیات آزادسازی شهرهای نبل و الزهرا در سوریه است.

کارگردان فیلم محمود گفت: «رئوف حسن‌پور» بازیگر نقش شهید «محمود مراد اسکندری»، «پری اسکندری» بازیگر نقش مرضیه خواهر بزرگ شهید، «فرشته اسکندری» بازیگر نقش رها خواهر کوچک شهید و «کاظم بنی‌سعید» نیز دیگر بازیگر اصلی این فیلم هستند که همه از هنرمندان جوان و بومی استان هستند و به خوبی نیز از عهده نقششان برآمدند.

زهیری در پایان از همه نهادهای فرهنگی و ارزشی استان خواست که در زمینه های حمایت از جوانان ارزشی و آثار فاخر هنری بیش از پیش توجه کنند و فراموش نکنند که انجام چنین کارهایی برای رضای خدا و رضایت خانواده شهداست.

 خاطر نشان می شود؛ شهید «محمود مراد اسکندری» از شهدای مدافع حرم خوزستان و یکی از شهیدان گلگون کفن در عملیات آزادسازی شهرهای شیعه‌نشین نبل و الزهرا سوریه است که در تاریخ سوم فروردین ماه سال 1366 دیده به جهان گشود. این جوان اهوازی پس از هجوم تکفیری‌ها به سوریه به همراه خیل عظیمی از جوانان پرشور خوزستان و اهواز برای دفاع از حرم نورانی حضرت زینب کبری (س) و حضرت رقیه (س) به این کشور رفت و در روز یکشنبه 12 بهمن ماه سال 1394 به همراه تعدادی از رزمندگان اسلام به فیض شهادت نایل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها