شهید «رضا ميرساردو»:

مزدوران آمريكا هر روز در چهره‌اى دست به توطئه مى‌زنند

شهید «رضا میرساردو» نوشته است: منافقان‌ و مزدوران آمریکا هر روز در چهره‌اى ظاهر و شیوه مزدورانه خود دست به توطئه و فرصت‌طلبى مى‌زنند، پس وظیفه‌ام است که با منافقان و کافران مبارزه کنم.
کد خبر: ۳۰۱۹۰۶
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۴:۵۰ - 05August 2018

مزدوران آمريكا هر روز در چهره‌اى ظاهر و دست به توطئه مى‌زنندبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از کرمان، شهید «رضا میرساردو» پنجم مهراه سال ۱۳۴۴ در شهرستان‌ «جیرفت» متولد شد. وی تا دوم متوسطه درس‌ خواند و هنگامی که جنگ آغاز شد، به‌عنوان نیروی داوطلب بسیجی در جبهه حضور یافت.

«رضا» بیست و‌ سوم تیر‌ماه سال ۱۳۶۱ در منطقه «کوشک» شهید شد و پیکرش مدت‌ها در منطقه برجا ماند، تا این‌که پس از تفحص در گلزار شهدای زادگاهش به خاک سپرده شد.

مروری بر وصیت‌نامه شهید «رضا میرساردو»:

از همه شما مى‌خواهم که بعد از من هرگز گریه‌اى که بیان‌گر ضعف باشد نکنید.

خواهران گرامی‌ام! در راه خدا و براى رضاى خدا کوشش کنید و مرد آفرین باشید؛ و اى مادران! در تربیت فرزندان و تحویل دادن افرادى صالح به جامعه کوشا باشید، شما را به خداى قهار مى‌سپارم.

برادران عزیزم! دست‌هاى شما را مى‌فشارم و در این بحران‌هاى خطرناک سیاسى، شما را به خداى بزرگ مى‌سپارم و در پیوندتان به حبل‌الله که امروز امام امت است، تاکید می‌کنم. سخن بسیار است و درد‌ها فراوان و بیشتر از این فرصت و توان نوشتن برایم نیست.

تنها چند جمله‌اى با مردم مبارز و مسلمان و شهیدپرور «جیرفت» و برادران حزب‌اللهى و همسنگرانم می‌گویم. اى مردم مسلمان «جیرفت» و اى برادران حزب‌اللهى و اى همسنگران من‌ در جبهه و در بسیج! همگى شما مى‌دانید که تا آخرین لحظه در زندگى‌ام هدفم فقط خدا بود و فقط حاکمیت «الله».

چون منافقان‌ و مزدوران آمریکا هر روز در چهره‌اى ظاهر و شیوه مزدورانه خود، دست به توطئه و فرصت‌طلبى مى‌زنند، وظیفه‌ام است که با منافقان و کافران مبارزه کنم و همان‌طورى که تا زنده بودم مبارزه کردم و مبارزه خود را تا آخرین لحظه ادامه دادم و بعد از من وظیفه شما است که تا آخر مبارزه کنید و انتقام خون ۷۲ تن شهید را از آن‌ها بگیرید و انتقام خون شهیدان مظلوم بهشتى، رجایى، باهنر، قدوسى، آیت‌الله دستغیب و اکثر شهدایى که به‌دست این مزدوران به شهادت رسیده‌اند را بگیرید و اگر شما با این‌ها مبارزه نکنید و انتقام خون شهیدان را از این‌ها نگیرید، به اسلام، امام و خون شهیدان خیانت کرده‌اید؛ و آخرین کلامم این است که من با (امت) حزب‌الله با دیگر برادران و همسنگران، جلوى این‌ها (منافقین) ایستادم، شما هم مى‌باید بایستید تا انتقام خون شهیدان را بگیرید.

انتهای یپام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار