آماده‌سازی بسته‌های طرح مهر تحصیلی برای کمک به دانش‌آموزان نیازمند + تصاویر

مسئولان سازمان اوقاف طی بازدید از شرکت چاپ و انتشارات سازمان اوقاف در جریان مراحل تولید و آماده‌سازی بسته‌های طرح مهر تحصیلی برای ارسال به تمامی استانهای کشور در آستانه سال جدید تحصیلی قرار گرفتند.
کد خبر: ۳۰۱۹۴۰
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۶ - 30July 2018

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، مسئولان سازمان اوقاف و امور خیریه طی بازدید از شرکت چاپ و انتشارات این سازمان در جریان مراحل تولید و آماده‌سازی بسته‌های طرح مهر تحصیلی که با هدف کمک به دانش‌آموزان نیازمند اجرا می‌شود، قرار گرفتند.

در این بازدید که حجت‌الاسلام غلامرضا عادل؛ معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و حجت‌الاسلام ولی‌الله عادلی؛ مدیرکل امور اجتماعی و موسسات خیریه سازمان اوقاف و امور خیریه حضور داشتند، قدرت‌الله جنگروی؛ مدیرعامل شرکت چاپ و انتشارات در قالب گزارشی به تشریح فعالیتهای این شرکت و فرآیندهای آماده‌سازی بسته‌های مهر تحصیلی برای دانش‌آموزان نیازمند پرداخت و درباره تولیدات این شرکت توضیحاتی را ارائه داد.

براساس این گزارش مسئولان سازمان اوقاف با بازدید از تمام بخش‌های تولیدی این شرکت در جریان تمامی مراحل تولید بسته‌های مهر تحصیلی اعم از مرحله لیتوگرافی، چاپ، صحافی، بسته‌بندی و در نهایت بسته‌بندی برای ارسال به تمامی استانها قرار گرفتند.

گفتنی است طرح سراسری مهر تحصیلی هر ساله در آستانه شروع سال تحصیلی جدید با هدف اجرای صحیح و امینانه نیات واقفان در موضوعات کمک به تحصیل دانش‌آموزان اجرا می‌شود؛ این طرح امسال نیز برای ششمین سال متوالی در سراسر کشور اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار