موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بزودی شاهد تغییرات محتوایی می‌شود

معاون مهندسی و فناوری اطلاعات موزه انقلاب‌اسلامی و دفاع‌مقدس از افزایش ظرفیت‌های مجموعه و اضافه شدن پنج بخش جدید به موزه انقلاب‌اسلامی و دفاع‌مقدس با پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌های دنیا خبر داد.
کد خبر: ۳۰۱۹۵۵
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۲ - 30July 2018

موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بزودی شاهد تغییرات محتوایی می‌شودبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، جلسه بررسی ابعاد همکاری معاونت مهندسی و فناوری اطلاعات موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با مرکز همکاری‌های تحول و پیشرفت نهاد ریاست جمهوری، برگزار شد.

بر همین اساس، جوشقانی معاون مهندسی و فناوری اطلاعات موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، ضمن اشاره به تجهیزات بکار رفته در این مجموعه، اظهار داشت: براساس تحقیقات انجام شده، طرح جامعی ارائه شده است و بزودی ظرف مدت شش ماه الی یکسال آینده، شاهد تغییرات اساسی در محتوای موزه انقلاب‌اسلامی و دفاع‌مقدس خواهیم بود.

وی در ادامه افزود: مدتی هست که شاهد افزایش برنامه‌های تبلیغاتی موزه انقلاب‌اسلامی و دفاع‌مقدس هستیم که همزمانی آن با افزایش ساعات کاری مجموعه، در جذب مخاطب بسیار تاثیرگذار بوده است. خوشبختانه این موزه ظرفیت‌های بالایی دارد و در آینده نزدیک شاهد تغییرات چشمگیر در آن، خواهیم بود.

جوشقانی در ارتباط با تکنولوژی بکار رفته در موزه، گفت: بیش از 280 ویدیو پروژکتور و نمایشگر در تالارهای موزه به کار رفته که این امر خود، گویای آن است که این مجموعه تا چه حد مبتنی بر فناوری است. همچنین تالار خلیج فارس به عنوان مجهزترین و بزرگترین تالار موزه، میزبان اکثر برنامه‌های کشوری و لشکری بوده و حتی در نمایش فیلم‌های جشنواره فجر نیز از آن بهره گرفته شده است.

وی همچنین ادامه داد: ما در برنامه‌های آینده خود تصمیم داریم، محتوایی را ارائه کنیم که مناسب با افکار مختلف مراجعه کنندگان به این بخش از شهر باشد. همچنین در قسمت باغ دره امکانات رفاهی مناسبی را فراهم خواهیم کرد تا پاسخگوی نیازهای بیشتر مراجعین باشد.

در ادامه این جلسه مهندس علیمردانی، مدیریت بخش فناوری اطلاعات موزه ، به بررسی قسمت‌های مختلف مجموعه پرداخت و گفت: در سراسرنما، ما شاهد نمایش تصویری به ابعاد هزار و 800 متر مربع هستیم که در جهان از لحاظ ابعادی جایگاه سوم را به خود اختصاص می‌دهد. در بخش آبنمایش نیز لیزرهای پیشرفته کار نمایش را انجام می‌دهند که در ایران نمونه آن وجود ندارد.

مهندس برکاتی یکی دیگر از اعضای معاونت مهندسی و فناوری اطلاعات، به فعالیت‌های صورت گرفته از سوی تیم مهندسی موزه اشاره و عنوان کرد: با درایت وعلم کارکنان موزه در بخش مهندسی و زیرساخت، کارهای بزرگی صورت گرفته که دیتاسنتر را می‌توان بعنوان یکی از آنها نام برد. همچنین بخش وایرلس و اینترنت بیسیم موزه با پوشش 26 هکتار فضا، در نوع خود بی نظیر است.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها