سردار شرفی:

توسعه امنیت حاشیه شهر مشهد از اهداف راهبردی ناجاست

رئیس پلیس پیشگیری ناجا توسعه نظم و امنیت حاشیه کلان شهر مشهد را از اهداف راهبردی نیروی انتظامی عنوان کرد.
کد خبر: ۳۰۱۹۷۸
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۵ - 30July 2018

توسعه نظم و امنیت حاشیه شهر مشهد ازاهداف راهبردی نیروی انتظامی استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «محمد شرفی» رئیس پلیس پیشگیری ناجا با حضور در کلانتری مهرگان مشهد از روند اقدامات و خدمات پلیس در این کلانتری که در حاشیه این کلان شهر واقع شده بازدید کرد.

سردار شرفی در این بازدید که رئیس پلیس پیشگیری خراسان رضوی و فرمانده انتظامی مشهد وی را همراهی می‌کردند، گفت: یکی از دغدغه‌ها و انتظارات فرمانده معظم کل قوا، موضوع توسعه خدمات و ارتقای نظم و امنیت در حاشیه کلان شهر مشهد است.

وی بیان کرد: با توجه به اهمیت شهر مشهد مقدس به برکت وجود بارگاه ملکوتی امام رضا (ع)، توسعه نظم و امنیت و توجه به مطالبات به حق مردمی در حاشیه این کلان شهر در راستای تحقق انتظارات و دغدغه‌های مقام معظم رهبری به عنوان یکی از اهداف راهبردی ناجا در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا با اشاره به خدمات و اقدامات قابل توجه فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی در زمینه توسعه نظم و امنیت در مناطق حاشیه شهر مشهد و همچنین تقویت حضور و تسهیل در دسترسی مردم به پلیس، گفت: کیفی‌سازی و شناسنامه‌دار کردن اقدامات در تمامی رده‌های نیروی انتظامی یکی از محور‌های اساسی کار در نیروی انتظامی است.

سردار شرفی هوشمندسازی و کیفی‌نگری با مستندات متقن در خدمات و اقدامات پلیسی را بسیار ضروری دانست و گفت: در این زمینه باید برنامه‌ریزی، نظارت و دقت بیشتری داشته باشیم تا روند اقدامات و عملکرد پلیس شکل مطلوب و شایسته‌تری پیدا کند.

بر اساس این گزارش، کلانتری مهرگان در سال 1395 در حاشیه شمالی مشهد مقدس افتتاح شد و راه‌اندازی این کلانتری نقش موثری در ارتقای امنیت عمومی شهروندان و توسعه خدمات به مردم داشته است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار