صبح امروز صورت گرفت؛

دیدار هیئت پزشکی ارتش عمان با فرمانده دانشگاه علوم پزشکی ارتش

جانشین اداره بهداشت و درمان ارتش عمان و هیات همراه صبح امروز با فرمانده دانشگاه علوم پزشکی ارتش جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفت‌وگو کردند.
کد خبر: ۳۰۲۰۱۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۶ - 30July 2018

نشست مشترک فرمانده دانشگاه علوم پزشکی ارتش با هیئت پزشکی ارتش عمان برگزار شدبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، سرهنگ پزشک دکتر «علیرضا خوشدل» فرمانده دانشگاه علوم پزشکی ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز در نشستی با سرهنگ «الحارثی» جانشین اداره بهداشت و درمان ارتش عمان و هیات همراه وی به گفت‌وگو و تبادل نظر پرداخت.

در این نشست فرمانده دانشگاه علوم پزشکی ارتش گفت: همواره بین دو کشور ایران و عمان، رابطه خوب و صمیمی وجود داشته و امیدواریم این دیدار شروع همکاری‌های مشترک در زمینه طب رزم و علوم پزشکی نظامی بین دو کشور باشد.

سرهنگ خوشدل در ادامه با تشریح امکانات علمی، پژوهشی و آموزشی دانشگاه علوم پزشکی ارتش افزود: این دانشگاه جزو 17 دانشگاه برتر پزشکی ایران است و پزشکان و کادر درمانی بسیار مجرب و مطرحی را تعلیم داده و توانسته با توجه به داشتن شرایط متنوع و امکانات نوین و بروز، نیاز به نیروی مجرب و باکیفیت در سطح ارتش جمهوری اسلامی ایران و سایر نیروهای مسلح کشورمان را برطرف نماید.

بازدید هیات پزشکی ارتش عمان از قسمت‌های مختلف دانشگاه از جمله مرکز رشد، دانشکده پزشکی، دانشکده پرستاری و دانشکده دندانپزشکی از دیگر برنامه‌های این نشست مشترک بود.

انتهای پیام/ 221

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
masoudastaraki
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۲
0
0
ارتش اقتدار جمهوری اسلامی ایران است
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار