رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان:

مدیران از روحیه انقلابی شهید رجایی برای حل مشکلات الگوبرداری کنند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان با بیان اینکه مدیران برای حل مشکلات کشور از روحیه انقلابی شهید رجایی الگوبرداری کنند، گفت: ناتوانی در مهار تورم و گرانی به دلیل نبود همین روحیه است.
کد خبر: ۳۰۲۰۴۱
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۳ - 30July 2018

مدیران از روحیه انقلابی شهید رجایی برای حل مشکلات الگوبرداری کنندبه گزارش دفاع پرس از رشت، حجت الاسلام «مجتبی اشجری» ظهر دوشنبه در نشست ستاد بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر که در سالن اجتماعات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان برگزار شد، اظهار داشت: حادثه تروریستی شهادت شهیدان رجایی و باهنر جزو حوادثی است که از یادها نمی رود.

وی با بیان اینکه شهادت این عزیزان به نقطه عطفی برای وفاق ملی، تحکیم نظام و تسریع در نابودی پایگاه منافقین تبدیل شد، افزود: این حادثه تروریستی توسط یکی از عوامل نفوذی منافقین در میان نیروهای انقلابی اتفاق افتاد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در ادامه با تأکید بر لزوم هوشیاری و بصیرت برای جلوگیری از نفوذ چنین افرادی در مراکز تصمیم گیری و تصمیم سازی، گفت: امروز این موضوع یکی از جدی ترین تهدیدات نظام جمهوری اسلامی است.

وی در ادامه با بیان اینکه مدیران انقلابی باید با روحیه ای همانند شهیدان رجایی و باهنر برای حل مشکلات حال حاضر نظام اسلامی گام بردارند، تصریح کرد: ناتوانی مسئولان در عدم مهار تورم، گرانی و رفع مشکلات اقتصادی به دلیل نداشتن روحیۀ انقلابی است.

حجت الاسلام اشجری ولایت پذیری، روحیه انقلابی، ساده‌ زیستی و مبارزه با فساد را از جمله بارزترین ویژگی‌های شهید رجایی دانست و افزود: اقشار مختلف جامعه اعم از مردم و مسئولان باید از این نوع رفتار الگوبرداری کنند.

وی با بیان اینکه ویژگی های دولت انقلابی باید از سوی دستگاه های فرهنگی در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی تبیین شود، گفت: نهادهای فرهنگی ویژگی‌های دولت انقلابی را بر اساس بیانات امام خمینی (ره) و رهنمودهای رهبری معظم بیان کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به پیشنهاد ۶۷ برنامه برای بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر، ادامه داد: برنامه استانی گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه هفتم شهریور در سالن اجتماعات بانک صادرات شهر رشت برگزار می شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها