آماده‌سازی «به کودکان شلیک نکنید» برای جشنواره فیلم فجر

کارگردان فیلم سینمایی «به کودکان شلیک نکنید» گفت که این پروژه به‌زودی وارد مرحله تولید می‌شود و به سی‌وهفتمین جشنواره فیلم فجر می‌رسد.
کد خبر: ۳۰۲۰۸۴
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۸ - 31July 2018

آماده‌سازی «به کودکان شلیک نکنید» برای جشنواره فیلم فجربه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، انسیه شاه‌حسینی کارگردان فیلم سینمایی «به کودکان شلیک نکنید» در گفت‌وگویی درباره آخرین وضعیت این فیلم سینمایی اظهار داشت: در حال حاضر اکثر کار‌هایی که برای آغاز تولید فیلم سینمایی «به کودکان شلیک نکنید» نیاز بوده، انجام شده است. به تازگی فهرست بازیگرانی که برای ایفای نقش در این فیلم نیاز داریم تهیه شده است و به زودی مذاکرات با بازیگران برای ایفای نقش در فیلم سینمایی «به کودکان شلیک نکنید» را آغاز می‌کنیم.

وی درباره زمان شروع فیلمبرداری و اکران این فیلم سینمایی بیان کرد: خوشبختانه همه چیز آماده است و به محض این که تهیه‌کننده اعلام کند، پروژه را استارت می‌زنیم. درباره اکران نیز باید بگویم زمان اکران مشخص نیست؛ اما به یاری خداوند فیلم را به سی‌وهفتمین جشنواره ملی فیلم فجر خواهیم رساند.

این کارگردان سینمای ایران درباره فضایی این فیلم اظهار کرد: «به گنجشک‌ها شلیک کنید تا درخت را توصیف کنم.» این احساس من از فضای فیلم‌نامه «به کودکان شلیک نکنید» است. این فیلم سینمایی درباره موضوع مقاومت در منطقه است؛ اما با وجود این موضوع، فضایی به شدت شاعرانه، لطیف و در عین حال اکشن دارد.

فیلم سینمایی «به کودکان شلیک نکنید» به کارگردانی انسیه شاه‌حسینی و تهیه‌کنندگی سید سعید سیدزاده در 25 آذرماه سال 94 پروانه ساخت دریافت کرد. این فیلم سینمایی که اثری در حوزه مقاومت است؛ به علت مشکل مالی تاکنون نتوانسته بود جلوی دوربین برود.

انسیه شاه‌حسینی اولین بانوی فیلمسازی است که در عرصه دفاع مقدس دست به ساخت فیلم زده است و آثاری همچون «غروب شد بیا»، «شب بخیر فرمانده»، «پنالتی» و «زیباتر از زندگی» در کارنامه خود دارد.

منبع: فارس

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار