سردار رحیمی خبر داد؛

دستگیری 489 سارق در سیزدهمین مرحله از اجرای طرح رعد/ بازداشت 35 نفر اخلالگر اقتصادی

رئیس پلیس تهران بزرگ از دستگیری 489 سارق در سیزدهمین مرحله از اجرای طرح رعد خبر داد.
کد خبر: ۳۰۲۱۰۱
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۹ - 31July 2018

دستگیری 489 سارق در سیزدهمین مرحله از اجرای طرح رعد/ بازداشت 35 نفر اخلالگر اقتصادیبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، سردار «حسین رحیمی» رئیس پلیس تهران بزرگ در حاشیه اجرای سیزدهمین مرحله از طرح رعد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 310 حکم قضایی برای اجرای این مرحله از طرح رعد از دستگاه قضایی اخذ شد که ماموران انتظامی طبق این احکام به 310 مخفیگاه ورود پیدا کرده و 489 مال‌خر و سارق را دستگیر کردند.

وی افزود: این طرح‌ها در راستای برقراری امنیت و با دستگیری سارقین، خرده‌فروشان مواد مخدر، اراذل و اوباش و قاچاقچیان اجرا می‌شود.

رئیس پلیس پایتخت تصریح کرد: در این مرحله سارقین به 675 سرقت اعتراف کردند که در نتیجه 617 خودرو، 87 موتورسیکلت، 8 قبضه سلاح جنگی و 48 قبضه سلاح سرد کشف شد. ارزش اموال مکشوفه مسروقه نیز 3 و نیم میلیارد تومان است.

سردار رحیمی در خصوص مبارزه با قاچاق کالا هم اظهار داشت: روز گذشته یک انبار سه طبقه‌ای مواد غذایی کشف و در این راستا شخصی که سابقه احتکار و قاچاق کالا داشت نیز دستگیر شد.

وی با بیان اینکه موضوع مبارزه با قاچاق کالا در اولویت پلیس قرار دارد، گفت: در این مرحله 46 پرونده تشکیل و 28 نفر دستگیر شدند. بیشترین حجم کالای قاچاق کشف شده مربوط به مواد غذایی و لوازم بهداشتی است. ارزش ریالی آن‌ها نیز 4 میلیارد تومان است.

رئیس پلیس تهران بزرگ با بیان اینکه در این عملیات 80 کیلو موادمخدر کشف شد، عنوان کرد: در این عملیات 28 خرده‌فروش در قالب 15 باند متلاشی شدند. همچنین 220 پرونده در خصوص خرده‌فروشان مواد مخدر تشکیل شد. 11 هزار حلقه سی‌دی غیرمجاز نیز کشف و ضبط و در این خصوص 39 پرونده تشکیل شد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار دفاع پرس در خصوص پرونده‌های ارزی، سکه و خودرو اظهار داشت: در این راستا پیگیری 7 پرونده بزرگ در دستور کار پلیس قرار دارد که تاکنون 35 نفر دستگیر شدند که برای 5 نفر از آنان حکم صادر شد و روانه زندان شدند.

سردار رحیمی در خصوص دلالان ارز گفت: این افراد فراخوانده شدند و هشدار نهایی به آنان داده شد.

وی در پایان گفت: از ابتدای سال تاکنون حتی یک مورد متکدی خارجی تحویل پلیس داده نشده است و اگر کسی تحویل پلیس داده شود به ارودگاه پناهندگان خواهیم فرستاد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار