معاون اول رئیس جمهور:

تمام ابرازها را برای مقابله با تحریم به‌کار می‌گیریم/ ضرورت انسجام مردم و مسئولان برای حل مشکلات کشور

«اسحاق جهانگیری» گفت: در شرایط جدید اقتصادی که آمریکا می‌خواهد محدودیت ورود کالا به ایران اعمال کند و در نقل و انتقال پول ما ممانعت به وجود آورد و مانع فروش نفت ما شود، تمام ابزارهای‌مان را به کار می‌گیریم تا طرح‌های دشمنان با شکست مواجه شود.
کد خبر: ۳۰۲۱۲۷
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۵ - 31July 2018

مشکلات پیش روی کشور با انسجام مردم و مسئولان بر طرف خواهد شد

به گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، «اسحاق جهانگیری» معاون اول رئیس جمهور، امروز (سه‌شنبه) در مراسم افتتاح ۵ هزار واحد روستایی مسکونی در مناطق زلزله‌زده «قصرشیرین» اظهارداشت: زلزله کرمانشاه نمایشی از انسجام و همدلی ملت و مسئولان کشور بود و درسی است برای همه ما ایرانیان تا بتوانیم همه مشکلات پیش روی کشور، حتی تحریم‌ها و تهدید‌های که آمریکا علیه ما انجام می‌دهد تا اقتصاد ما را زمین‌گیر کند را از میان برداریم.

وی افزود: همه مسئولان باید با انگیزه پای کار باشند و مسئولانی که انگیزه کار ندارند برای کشور مشکل به وجود می‌آورند. ان‌شاءالله همه مشکلات با انسجام مسئولان و ملت از پیش روی ما برداشته می‌شود.

معاون اول رئیس جمهور تصریح کرد: در شرایط جدید اقتصادی که آمریکا می‌خواهد محدودیت ورود کالا به ایران اعمال کند و در نقل و انتقال پول ما ممانعت به وجود آورد و مانع فروش نفت ما شود، تمام ابزارهای‌مان را به کار می‌گیریم تا طرح‌های دشمنان با شکست مواجه شود.

جهانگیری اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین ابزار‌های ما برای مقابله با توطئه‌های دشمنان، استفاده از ظرفیت استان‌های مرزی است؛ چرا که ما با ۱۵ کشور هم مرز هستیم و وسعت کشور ما به حدی است که در مقابل زیاده‌گویی‌های دشمنان بایستیم.

وی گفت: در این شرایط هر استانداری باید راه‌های مرزی را فعال کند تا آن‌چه نیاز نه تنها استان است، بلکه آن‌چه را که نیاز کشور است در مبادلات مرزی بتواند به دست آورد.

جهانگیری اظهار داشت: در ستاد مقابله با تحریم‌ها که تشکیل داده‌ایم با دستور رهبر انقلاب به این ستاد اختیارات ویژه‌ای داده شده است که بتواند با تصمیم‌گیری‌های به‌موقع، مشکلات پیش روی کشور را برطرف کند.

وی در ادامه به ظرفیت‌های استان کرمانشاه اشاره کرد و گفت: هم‌اکنون طرح سامانه گرمسیری برای استان‌های کرمانشاه و ایلام در دست اجرا است و امسال از طریق این سامانه، آب مورد نیاز در بخش کشاورزی و صنعت به این استان‌ها منقل می‌شود و تحول بزرگی در اقتصاد غرب کشور به‌وجود بیاید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار