امیر سرتیپ «کیومرث حیدری»:

مردم با حرکت در مسیر اقتصاد مقاومتی از بن‌بست‌ها خارج می‌شوند

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ممکن است مشکلات اقتصادی وجود داشته باشد، اما مردم ما با حرکت در مسیر اقتصاد مقاومتی می‌توانند از بن‌بست‌ها پیروزمندانه خارج شوند.
کد خبر: ۳۰۲۱۲۹
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۶ - 31July 2018

استقرار قرارگاه لشکری ارتش در بیرجندبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از بیرجند، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، امروز (سه‌شنبه) در بازدید از «مرکز آموزش ۰۴ امام رضا (ع) بیرجند»، با اشاره به این‌که به لطف خداوند و با بصیرت فرماندهی کل قوا، هیچ خطری مرز‌های ما و انقلاب ما را تهدید نمی‌کند، اظهار داشت: جنجال‌ها و کشمکش‌هایی که در جامعه شاهد آن هستیم، همیشه بوده و خواهد بود.

وی متذکر شد: آن‌چه همواره باید مورد توجه قرار گیرد، آن است که موقعیت‌ها را درک کنیم و با ولایت‌مداری، پشت سر مقام معظم رهبری بایستیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش عنوان کرد: ممکن است مشکلات اقتصادی وجود داشته باشد، اما مردم ما با حرکت در مسیر اقتصاد مقاومتی می‌توانند از بن‌بست‌ها پیروزمندانه خارج شوند.

وی در ادامه سخنان خود، با اشاره به سهم به‌سزای استان خراسان جنوبی در دفاع مقدس، اظهار داشت: مرکز آموزش ۰۴ امام رضا (ع) بیرجند یکی از مراکز مهم ارتش کشور است.

امیر «حیدری» درخصوص آمایش سرزمینی کشوری ارتش، گفت: در این طرح، توجه ویژه‌ای به خراسان جنوبی شده است و مقرر شده تا یک قرارگاه لشکری جدید در بیرجند و یک تیپ در شهرستان «نهبندان» مستقر شود.

وی افزود: آمایش سرزمینی جزو اهداف و برنامه‌های ما است که مقداری پادگان‌ها را تغییر دهیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش خاطرنشان کرد: خوشبختانه ما با همسایگان مشکل خاصی نداریم و امنیت در همه نقاط کشور حاکم است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار