نماینده ولی‌فقیه استان سمنان تاکید کرد؛

ضرورت تقویت روحیه شهادت‌طلبی در تمام مسئولان نظام

آیت‌الله «سید محمد شاهچراغی» گفت: امروز روحیه شهادت‌ طلبی باید در تمام مسئولان نظام تقویت شود تا اقدامات مؤثری برای حفظ این انقلاب و جلب رضایت مردم انجام دهند.
کد خبر: ۳۰۲۱۶۳
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۳ - 31July 2018

تقویت روحیه شهادت‌طلبی در تمام مسئولان نظامبه گزارش دفاع پرس از سمنان، آیت‌الله «سید محمد شاهچراغی» نماینده ولی‌فقیه استان سمنان در دیدار با رییس ستاد کنگره بزرگداشت سه هزار شهید استان سمنان و فرمانده سپاه استان، اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران دشمنان همواره درصدد از بین بردن این نظام مقدس بودند.

وی با بیان اینکه باید انتقال فرهنگ شهادت‌ طلبی و سیره شهدا به نسل جدید این انقلاب در دستور کار قرار گیرد، افزود: شهادت‌ طلبی مهم‌ترین رمز پیروزی ملت ایران در مقابل دشمنان است و در این مدت این مردم با گذشتن از جان خود در تمام صحنه‌های نبرد با دشمن، حضور چشمگیری داشتند.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با اشاره به اینکه تدوین و چاپ فرهنگ‌نامه‌های شهدا در استان سمنان می‌تواند در این عرصه نقش‌آفرین باشد، اذعان کرد: شهدا برای دفاع از مرزهای جغرافیایی و اعتقادی مردم ایران به جبهه رفتند و جان خود را از دست دادند.

وی افزود: امروز روحیه شهادت‌ طلبی باید در تمام مسئولان نظام تقویت شود تا اقدامات مؤثری برای حفظ این انقلاب و جلب رضایت مردم انجام دهند.

شاهچراغی با اشاره به آسیب‌های اجتماعی متعدد در جامعه امروزی خاطر نشان کرد: باید راه شهدا در تمام صحنه‌های زندگی و بین تمام اقشار مختلف مردم تداوم یابد.

سردار حسن حسن‌زاده نیز در این دیدار از تدوین فرهنگنامه 12 جلدی شهدای دامغان خبر داد و اظهار داشت: این فرهنگنامه به چاپ رسیده و نسخه‌ای از آن به نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان اهدا می‌شود.

وی افزود: رونمایی از این فرهنگنامه به‌ طور رسمی در 17 مردادماه در شهرستان دامغان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار