تروریست‌ها در ادلب به جان هم افتاده‌اند

منابع سوری از تداوم درگیری‌های داخلی گروه‌های تروریستی در ادلب در شمال سوریه و کشته و زخمی شدن شماری بر اثر آن خبر دادند.
کد خبر: ۳۰۲۱۷۴
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۷ - 31July 2018

تروریست ها در ادلب به جان هم افتاده‌اند/ شماری کشته و زخمی شدندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس به نقل از المنار، یکی از سرکرده‌های گروه موسوم به هیأت تحریر الشام موسوم به «ابوبکر المصری» به دنبال تیراندازی افراد مسلح ناشناس به وی در جاده مواصلاتی میان ادلب و سراقب در حومه جنوب شرقی ادلب به هلاکت رسید.

همچنین «ابو اسلام ازبکی» از دیگر سرکرده‌های هیأت تحریر الشام به شیوه مشابه در جاده مواصلاتی میان شهرک «درکوش» و روستای «الیعقوبیه» در حومه غربی ادلب کشته شد.

در تیراندازی افراد ناشناس به خودروی افراد مسلح وابسته به گروه موسوم به جبهه آزادی بخش سوریه در نزدیکی روستای «الحراکی» در شرق شهر «معره النعمان» در حومه جنوبی ادلب این دو زخمی شدند.

بر اثر انفجار بمب کار گذاشته شده از سوی افراد ناشناس در جاده میان شهر «حارم» و روستای «حتان» در حومه شمال غربی ادلب سه نفر زخمی شدند.

هیأت تحریر الشام ۵ فرد مسلح که در آمبولانس جبهه آزادی بخش سوریه بودند را در اطراف شهر «سرمدا» در حومه شمالی ادلب بازداشت و به سمت نامعلومی منتقل کردند.

انتهای پیام/ ۷۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار