سردار علی ناظری به دفاع پرس خبر داد؛

«کرمان» مقصد نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس

معاون نشر و ادبيات سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج از برگزاری نهمین دوره نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس در استان کرمان خبر داد.
کد خبر: ۳۰۲۲۲۹
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۲ - 01August 2018

سردار «علی ناظری» معاون نشر و ادبيات سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، از مذاکره با نهادهای مختلف برای برگزاری نهمین دوره نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس خبر داد و اظهار داشت: مذاکره و گفت‌وگو برای برگزاری دور بعدی این رویداد مهم فرهنگی و هنری دفاع مقدس در حال انجام است.

وی درباره محل احتمالی برگزاری این دوره از نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس عنوان کرد: طبق صحبت‌های انجام شده احتمالاً محل برگزاری نهمین دوره نمایشگاه استان کرمان باشد.

معاون نشر و ادبيات سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج از برگزاری نشست‌های آسیب شناسی ادوار گذشته این رویداد خبر داد و بیان کرد: برای برگزاری دور جدید این اتفاق حتماً به موضوع آسیب شناسی برای توجه به نقاظ ضعف و قوت خواهیم پرداخت.

ناظری درباره زمان برگزاری این رویداد فرهنگی و هنری نیز گفت: سعی خواهیم کرد امسال نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس را در دی یا بهمن ماه برگزار کنیم.

بنا بر این گزارش، هشتمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس از نهم تا پانزدهم آذرماه 1396 به دبیری «سردار علی ناظری» معاون نشر و ادبيات سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج با حضور 70 ناشر دفاع مقدس در محل نمایشگاه‌های دائمی مشهد مقدس برگزار شد.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار