نامه عضو مجلس خبرگان رهبری به رئیس جمهور؛

باید با روحیه دفاع مقدس بدخواهان مردم را ناامید کنیم

آیت‌‌الله «علی اکبر کلانتری» اعلام کرد: حال که دشمنان با همه جنود خود به جنگی تمام عیار با این مردم برخاسته‌اند، مقتضای عقل و شرع آن است که با همان روحیه دفاع مقدس، وارد کارزار شد و با تلاش شبانه‌روزی، بدخواهان مردم و کشور را ناامید ساخت.
کد خبر: ۳۰۲۲۶۲
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۰ - 01August 2018

باید با روحیه دفاع مقدس بدخواهان مردم را ناامید کنیم

به گزارش دفاع پرس از شیراز، آیت‌الله «علی‌اکبر کلانتری» نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری، در نامه‌ای به رئیس جمهور، خواستار تلاش بیشتر و ترمیم شرایط اقتصادی کشور شد.

متن نامه آیت‌الله «کلانتری» به شرح زیر است:

باسمه تعالی

رئیس جمهور محترم حجت‌الاسلام و المسلمین جناب آقای روحانی

سلام علیکم

با احترام و آرزوی توفیقات

نیاز به گفتن نیست که در مقطع کنونی، مهم‌ترین مشکل برای اقشار مختلف مردم به‌خصوص کارگران، کارمندان، کشاورزان، فرهنگیان و بازنشستگان، فشار‌های سنگین معیشتی و نابسامانی‌های اقتصادی است. افزایش گلایه‌ها و درد دل‌های مردم با علما و روحانیون که آنان را ملجأ و پناهگاه خود می‌دانند، گواه این سخن است.

البته نخبگان، اندیشمندان و جوانان فهیم، از چنان درکی برخوردارند که ناتوانی و ناکارآمدی جمعی از مسئولان را به ناکارآمدی نظام اسلامی تفسیر نکنند و از همین رو است که علی‌رغم فشار‌های اقتصادی و تنگنا‌های معیشتی، هیچ‌گاه با ساختار‌شکنان و آشوب‌طلبان همراهی نکرده و نخواهند کرد. ولی بسیار روشن است که دلبستگی مردم نجیب به نظام و دین و کشور خود و محبت بی‌شائبه آنان به رهبر دلسوزشان، به معنای ارادت بی‌حد و حصر به مسئولان ناکارآمد و حمایت نامحدود از آنان نیست.

بی‌تردید تنها راه برون‌رفت از این وضعیت، اقدام انقلابی و کار جهادی است؛ چرا که تجربه نشان داده است انجام سخت‌ترین کار‌ها با روحیه انقلابی و جهادی و با تکیه بر توانمندی‌های داخلی و با اعتماد به مردم، منتهی به موفقیت خواهد شد.

امروز به نظر می‌رسد که همه دلسوزان نظام به این اجماع رسیده‌اند که لازم است فراتر از نگرش‌های تنگ سیاسی، یک تیم اقتصادی قوی، متخصص، متعهد، انقلابی و کارآمد تشکیل داد که درد‌های مردم به‌خصوص آنان که با درآمد‌های اندک و در عین حال ثابت، کمر در زیر بار گرانی خم کرده‌اند را درک کنند.

حال که دشمنان عنود با همه جنود خود از جمله امپریالیسم خبری، مرتجعان عرب، منافقان، سلطنت‌طلبان و غرب‌زدگان، به جنگی تمام عیار با این مردم برخاسته‌اند، مقتضای عقل و شرع آن است که با همان روحیه دفاع مقدس، وارد کارزار شد و با تلاش شبانه‌روزی، بدخواهان مردم و کشور را ناامید ساخت.

البته تکمیل کننده این حرکت، اقدامات به موقع، شفاف و قاطع قوه قضائیه در برخورد با مفسدان اقتصادی و محاکمه خارج از نوبت و مجازات سریع آنان است. با آرزوی توفیقات الهی برای همه خدمت‌گذاران به مردم و نظام اسلامی.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار