اعلام آمادگی مدیرکل اوقاف خراسان شمالی برای همکاری با اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان خراسان شمالی آمادگی خود را برای همکاری با اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان اعلام کرد.
کد خبر: ۳۰۲۲۷۵
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۷ - 04August 2018

اعلام آمادگی مدیرکل اوقاف خراسان شمالی با برنامه‌های اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استانبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از بجنورد، سرهنگ «احیاءمحمد امیری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی با حجت‌الاسلام «عظیم آسوده» مدیرکل اوقاف و امور خیریه این استان دیدار و انتصاب وی را به ریاست اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی تبریک گفت.

در این دیدار امیری به ظرفیت مناسب شبستان های امامزاده سیدعباس (ع) اشاره و درخواست کرد در کنار قبور شهدای قطعه یک امامزاده سیدعباس (ع) همایش های مربوط به اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان با حمایت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان برگزار شود.

در این جلسه قرار شد مسیری بین مزار شهدای گمنام مرکز استان تا قطعه 1 مزار شهدا در امامزاده سیدعباس (ع) بجنورد به عنوان بین الحرمین بازگشایی شود.

امیری با اشاره به در نظر گرفتن مکانی به نام اصحاب شهدا جهت محل دفن خانواده های شهدا و جانبازان استان درخواست برداشتن دیوار بین قطعه شهدا و محل مورد نظر را مطرح کرد که مورد تایید مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قرار گرفت و مقرر شد که اقدامات لازم در این خصوص انجام شود.

در این دیدار، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان خراسان شمالی آمادگی خود را برای همکاری با اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان اعلام کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار