سازمان عقیدتی سیاسی ناجا باید متحول، پیشرو و اثرگذار باشد/ کارکنان عقیدتی سیاسی، پاسداران و صیانت‌کنندگان پلیس هستند

حجت‌الاسلام سیدعلیرضا ادیانی گفت: اگر بخواهیم سازمان عقیدتی سیاسی متحول، پیشرو و اثرگذار در مجموعه عظیم نیروی انتظامی داشته باشیم قطعا باید الزامات این پیشتازی را از روحانیت معزز شروع کنیم.
کد خبر: ۳۰۲۳۲۴
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۵ - 01August 2018

سازمان عقیدتی سیاسی ناجا باید متحول، پیشرو و اثرگذار باشد/ کارکنان عقیدتی سیاسی، پاسداران و صیانت کنندگان پلیس هستندبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، حجت‌الاسلام سیدعلیرضا ادیانی در همایش سراسری توجیهی بصیرتی روحانیون سازمان عقیدتی سیاسی ناجا اظهار داشت: خدا را با همه وجود که در ماه های نخستین حضورم به برکت عنایت مقام معظم رهبری در ناجا توفیق برگزاری این همایش را که با همکاری شما موجب امتنان است، شاکرم.

وی با بیان اینکه سازمان عقیدتی سیاسی ناجا، سازمانی روحانی محور بوده و هست، گفت: اساس امور این سازمان در دست روحانیون معزز و معظم است.

حجت الاسلام ادیانی خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم سازمان عقیدتی سیاسی متحول، پیشرو و اثرگذار در مجموعه عظیم ناجا در سراسر ایران داشته باشیم قطعا باید الزامات این پیشتازی را از روحانیت معزز شروع کنیم.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی با رهبری علما به پیروزی رسید و تثبیت شد، گفت: در حال حاضر ارتقاء سطح آگاهی در مقابل توطئه های دشمنان به عنوان قدرت نرم نیز به دست علما است.

این مقام مسئول  اظهار داشت: در هیچ لحظه ای از عمرم چه قبل از انتصاب به عنوان رئیس سازمان و چه پس از آن به ذهنم خطور نکرد که توانایی های بنده از دیگران بالاتر است و تنها عنایت ائمه را در انتخاب و اعتماد مقام معظم رهبری به اینجانب دخیل می دانم.

وی بیان کرد: این حکومت و ولایت به راحتی به دست نیامده است، روزگارانی که تبلیغ دین به عنوان یک افیون بود و دین از سیاست جدا نگاه داشته می شد، چه کسی باور می کرد انقلاب اسلامی در ایران رخ دهد.

حجت الاسلام ادیانی تصریح کرد: امروز در شرایطی قرار گرفته ایم که با استقرار انقلاب و گذشت 40 سال از آن می توانیم تمام نظام هژومونی و گفتمان غرب با نظام اسلامی را به چالش بکشیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با بیان اینکه امروز آمریکایی ها ابزار قدرت دارند اما توانایی به کارگیری آن را ندارند، گفت: همگان دیدند که رزمندگان ما با یک قایق توانستند ناوهای آمریکایی را وادار به تسلیم کنند.

این مقام مسئول،  نیروی انتظامی را یکی از ثمرات نظام و انقلاب اسلامی دانست و گفت: در زمان طاغوت مأموران حق داشتند به متهم ناسزا بگویند و توهین کنند اما امروز شاهدیم که مسئولان نظام و در رأس آنها مقام معظم رهبری(مدظله العالی) توصیه به برخورد حکیمانه می کنند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا افزود: امروز نیروی انتظامی، مسئولیت برقراری امنیت اجتماعی، اخلاقی و مدنی در جامعه و نیز پاسداری از ارزش های نظام و انقلاب را برعهده دارد.

وی ادامه داد: در حکم انتصاب اینجانب به عنوان رئیس سازمان عقیدتی سیاسی به پیشرفت های ناجا و تصویر مطلوب از این سازمان اشاره شده که باید همه تلاش کنیم بتوانیم این مهم را محقق کنیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت: کارکنان این سازمان به تعبیری پاسداران و صیانت کنندگان پلیس هستند و پلیس نیز وظیفه پاسداری و برقراری نظم و امنیت در جامعه را برعهده دارد.

حجت الاسلام ادیانی با اشاره به اینکه بدون مجموعه پیش رونده نمی توان پلیس را هوشیار کرد، گفت: ما باید تحول را از درون خود آغاز کنیم و در تمام صحبت های عزیزانی چون حجت الاسلام سعیدی و سردار حسین اشتری این محورها مشهود بود .

وی گفت: باید به گونه ای عمل کنیم که روحانیون شاغل در نیروی انتظامی، الگو برای کلیه نیروهای مسلح و حتی در سطح جامعه باشند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا ادامه داد: ما برای اثرگذاری هیچ راهی جز بازگشتن به اصول اولیه انقلاب  و آن روحیه خدمتگزاری و ایثارگری دوران انقلاب نداریم و بدون آن موفق نخواهیم شد.

حجت الاسلام ادیانی در پایان خودسازی برای ایفای نقش را بسیار پراهمیت دانست و گفت: قطعا ما باید این موضوع را از خود آغاز کنیم و پیشتازی روحانیون در بحث عقاید و اخلاق از همه مجموعه بالاتر باشد و نباید طلبه ای بدون مطالعه شب بخوابد و بایستی دائما به علم خود بیفزاید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار