فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی:

مطالبات به حق مردم با اعتراضات علیه اصل نظام تفاوت دارد/ مطالبات به حق مردم اسباب موج سواری دشمنان نشود

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: ما اگر در جامعه مشکلاتی داریم و مردم مطالبات به حقی دارند، این مطالبات با اعتراضات علیه اصل نظام و اسلام تفاوت دارد و ما نباید بگذاریم این مسائل اسباب موج سواری دشمنان شود.
کد خبر: ۳۰۲۳۲۵
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۸ - 01August 2018

مطالبات به حق مردم با اعتراضات علیه اصل نظام تفاوت دارد/ مطالبات به حق مردم اسباب موج سواری دشمنان نشودسردار «محسن کریمی» در گفت و گو با خبرنگار دفاع پرس در استان مرکزی، با اشاره به صحبت های اخیر سردار سلیمانی و پاسخ قاطع وی نسبت به دشمنان اظهار داشت: در واقع صحبت های اخیر سردار سلیمانی موید این بحث بود که ما جنگ طلب نیستیم، استراتژی دینی و انقلابی ما می گوید که ما جنگی را شروع نمی کنیم اما اگر دشمن بخواهد دست از پا دراز کرده و ما را تهدید کند ما آماده ایم و برای حفظ امنیت ایران اسلامی و جبهه مقاومت پنجه در پنجه استکبار می اندازیم و پاسخ قاطع می دهیم.

وی افزود: به تعبیر دیگر فلسفه صحبت های سردار سلیمانی این بود که بار دیگر جامعه رزمندگان به دنیا اعلام کند که آمادگی هر گونه ایستادگی در مقابل دشمنان را دارد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی تصریح کرد: رئیس جمهور نیز در پاسخ یاوه گویی های دشمنان گفت که اگر قرار باشد امنیتی برای ایران نباشد و ما قادر به صادر کردن نفت خود نباشیم این منطقه برای هیچکس امن نخواهد بود.

سردار کریمی با اشاره به راهبردهای چهل ساله دشمنان به منظور ضربه زدن به انقلاب اسلامی گفت: در صحنه تقابل استکبار جهانی با انقلاب اسلامی در این چهل سال گذشته شیطان بزرگ از هیچ اقدامی فروگذار نکرده و راهبردهای متعددی را در پیش گرفته که در هر مقطع زمانی یکی از آنها را در دستور کار خودش قرار داده است.

وی ادامه داد: دشمن راهبردهایی نظیر براندازی توسط کودتا، ترور، خرابکاری و اغتشاشات جدایی طلبانه در گوشه و کنار کشور به منظور تجزیه و در راستای جلوگیری از ثبات حکوت اسلامی را به راه انداخت و پس از آن تهاجمات نظامی را در دستور کار خود قرار داد که از این راهبرد هم نتیجه مورد نظر خودش را دریافت نکرد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی خاطر نشان کرد: زمانی که دشمن در راهبردهای نظامی در منطقه به ویژه در جبهه مقاومت به نتایج دلخواه نرسید و پاسخ دندان شکنی گرفت سعی کرد نفوذ از درون کشور را در دستور کار خود قرار دهد.

مطالبات به حق مردم اسباب موج سواری دشمنان نشود

سردار کریمی با اشاره به مطالبات به حق مردم گفت: مطالبات به حقی از سوی مردم پیش آمد که مسئولان امر باید پاسخ منطقی به آنها داده و مشکلات را از سر راه بردارند، چرا که دشمن خیال می کند می تواند از کنار این مطالبات موج سواری کرده و مسائل را به گونه دیگر نشان دهد.

وی تاکید کرد: دشمن در این شرایط سعی دارد که این گونه جلوه دهد و بیان کند که در درون جامعه مردم نظام مقدس جمهوری اسلامی را بر نمیتابند و نظرات تفاوت کرده است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی خاطر نشان کرد: این موضوعات و حوادث تصوری را برای دشمنان به وجود آورد که می توانند از درون اقداماتی را انجام دهند به این ترتیب آنها بر این موضوع متمرکز شدند و شعاری با عنوان گروگان گیری ذهن ها را انتخاب کرده و با استفاده از فضای مجازی و شبکه های اجتماعی عملیات روانی سنگینی را روی جامعه ما انجام دادند که هدف اصلی آنها نشان دادن وضعیت اسفبار و مشکلات متعدد بود.

دشمن به دنبال تطهیر چهره های ضدانقلابی است/ تمرکز بر مسائل داخلی هدف اصلی دشمنان است

سردار کریمی در بخش دیگری از سخنان خود تطهیر چهره های ضدانقلابی و جریان های نفاق را از دیگر اهداف دشمنان نظام دانست و گفت: در کنار همه اهداف دشمنان، آنها شروع به تطهیر کردن چهره های ضدانقلابی و جریان های نفاق کردند، چهره هایی که روزی بیش از هزاران نفر افراد بی گناه را به شهادت رساندند.

وی افزود: مقایسه ناحق میان جمهوری اسلامی و رژیم منحوص پهلوی بخش دیگری از عملیات روانی دشمنان است که از طریق فضای مجازی آن را دنبال کرده و سعی دارند که جوانان را تحت تاثیر گفته های دروغین خود قرار دهند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی بیان کرد: جوانان امروز شرایط آن دوران را احساس نکرده اند و شاید نتوانند تفاوت پیشرفت های چهل ساله امروزمان را نسبت به دوران شاهنشاهی درک کنند.

سردار کریمی با اشاره به تمرکز دشمنان بر مسائل داخلی کشور گفت: زمانی که  این مسائل کنار یکدیگر گذاشته می شود به خوبی نشان می دهد دشمنان بر روی مسائل داخلی تمرکز کرده و قصد دارند از فضاهای به وجود آمده به دنبال موج سواری خود باشند که باید با همه توان این فرصت را از آنان سلب کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار