مسابقات نظامی ارتش‌های جهان-26/ امیر سلیمی‌پناه خبر داد؛

آغاز مسابقات بین‌المللی غواصی نظامی در هفت آیتم مجزا/ حضور 4 عضو ناظر در مسابقات

رئیس ستاد اجرایی مسابقات بین‌المللی غواصی 2018 گفت: در این دوره از مسابقات، نمایندگانی از کشورهای اندونزی، چین، قزاقستان و آذربایجان به عنوان اعضای ناظر در ایران جهت ارزیابی و نظارت حضور دارند.
کد خبر: ۳۰۲۳۳۹
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۰ - 01August 2018

آغاز مسابقات بین‌المللی غواصی نظامی در هفت آیتم مجزا/ حضور 4 عضو ناظر در مسابقاتبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر دریادار دوم پرویز سلیمی پناه، رئیس ستاد اجرایی مسابقات بین المللی غواصی 2018 ارتش جمهوری اسلامی ایران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این دوره از مسابقات، نمایندگانی از کشورهای اندونزی، چین، قزاقستان و آذربایجان به عنوان اعضای ناظر جهت ارزیابی در ایران حضور دارند. 

وی افزود: در این دوره از مسابقات که به میزبانی جمهوری اسلامی برگزار می شود، کشورهای روسیه، ونزوئلا، سوریه و آفریقای جنوبی تیم های غواصی خود را جهت برگزاری مسابقات بین المللی به ایران اعزام کرده اند.

رئیس ستاد اجرایی مسابقات بین المللی غواصی 2018 ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: این مسابقات دارای هفت آیتم مختلف از جمله میدان موانع، جوشکاری و برشکاری زیر آب، فلنچ، نجات زیر دریایی مغروق، نجات کشتی مغروق، کار در فضای بسته و امداد، نجات و احیاء غواص مصدوم است که تیم های شرکت کننده از فردا مشغول به اجرای آیتم های مجزایی در این رابطه خواهند شد. 

دریادار دوم سلیمی پناه خاطرنشان کرد: تیم های شرکت کننده در گروه های 10 نفره شامل شش بازیکن اصلی و یک بازیکن ذخیره، یک مربی، سرپرست و رئیس هیات با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت. 

گفتنی است؛ این مسابقات از تاریخ 10 تا 18 مرداد به میزبانی دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) و اداره بنادر و دریانوردی نوشهر برگزار می شود. 

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار