استاندار قزوین:

مهم‌ترین وظیفه مسئولین استان قزوین در سال ۹۷، برگزاری کنگره شهدا است

برگزاری کنگره یک وظیفه در کنار سایر وظایف مسئولین استان نیست بلکه مهم‌ترین وظیفه مسئولان استان در سال ۹۷ است.
کد خبر: ۳۰۲۳۴۹
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۵ - 01August 2018

مهم‌ترین وظیفه مسئولین استان قزوین در سال 97 برگزاری کنگره شهدا استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از قزوین، «عبدالمحمد زاهدی» استاندار قزوین در جلسه شورای سیاست گذاری اجلاسیه کنگره ملی ۳ هزار شهید استان قزوین که عصر چهارشنبه در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد، ضمن تشکر از همه مسئولین استان به جهت تلاش در جهت آبرومند برگزار شدن کنگره شهدا، اظهار داشت: شهید گواهی دهنده است یعنی آنچه از فرهنگ قرآنی می فهمیم این است که شهدا ناظر عملکرد ما هستند و آن روزی که باید شهادت بدهند و زیر برگه اعمال ما را امضا کنند امیدواریم شرمنده آن‌ها نشویم.

وی افزود: در محضر شهدا هیچ گونه توجیهی نمی‌توانیم داشته باشیم چرا که شاهد و ناظر هستند و از همه اعمال و رفتار ما مطلع اند.

زاهدی خاطر نشان کرد: یکی از شهرهای کوچک استان قزوین که در دوران دفاع مقدس کمتر از 1000 نفر جمعیت داشته، بیش از 80 شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است. باور این موضوع برای ما که کنار گود بودیم و دیدیم هم سخت است و کار خیلی بزرگ است.  اگر این موضوع برای یک کشور اروپایی گفته شود قطعاً عجیب و غیرقابل باور است، این‌ جور بودند مردم ما و کم نگذاشتند برای دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی.

استاندار قزوین عنوان کرد: برگزاری کنگره یک وظیفه در کنار سایر وظایف مسئولین استان نیست بلکه مهم‌ترین وظیفه مسئولان استان در سال ۹۷ است، این را قبلاً هم در جلسات مختلف عرض کردم و باید همه مسئولان با همه توان پای کار کنگره شهدا بیایند.

زاهدی بیان کرد: متأسفانه گزارش‌هایی از برخی مدیران رسیده است که در برگزاری کنگره جدی نیستند، من هم خواهش می‌کنم و هم به‌ عنوان مسئول استان دستور می‌دهم که توجه کنند به‌ عنوان مهم‌ترین مسئله کاری خودشان و در اولویت قرار دهند.

وی در ادامه تصریح کرد: تعهداتی که کمیته‌های ستاد کنگره دارند باید تا پایان مرداد انجام شود و پایان شهریور جلسه‌ای داشته باشیم و گزارشمان کامل و جامع باشد.

زاهدی یادآور شد: اعضای کمیته‌ها اگر برای کمیته‌های دیگر هم نظری دارند به مسئولین ارائه دهند و باید به استفاده از آثار ماندگار و فاخر هنری و مشارکت دادن اقشار مختلف مردم به‌ خصوص خانواده معظم شهدا در برگزاری کنگره توجه ویژه کنیم.

انتهای پیام /

نظر شما
پربیننده ها