فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین:

۸۲ درصد از گنجینه‌های شهدای قزوین جمع آوری شده است

سردار «محمد شاهرخی» گفت: جمع آوری گنجینه‌های شهدای استان ۸۲ درصد پیشرفت داشته و امیدواریم مابقی آثار نیز تا زمان برگزاری کنگره ملی شهدا گردآوری شود.
کد خبر: ۳۰۲۳۵۰
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۸ - 01August 2018

82 درصد از گنجینه های شهدای قزوین جمع آوری شده استبه گزارش دفاع پرس از قزوین، سردار «محمد شاهرخی» فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) و دبیر کل اجلاسیه کنگره سه هزار شهید استان قزوین، اظهار داشت: در مسیر انقلاب حرکت کردن یعنی به خیر دنیا و آخرت رسیدن و در همین راستا به سمت برگزاری رویدادی بزرگ در حرکت هستیم.

وی گفت: این رویداد فرهنگی با تلاش جمعی و علاقه و محبتی که همه به شهدای این سرزمین دارند در حال آماده سازی است.

دبیرکل اجلاسیه کنگره سه هزار شهید استان قزوین اظهار کرد: این رویداد بزرگ در جهت تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت می باشد. ایثاری بالاتر از فدا کردن جان نداریم. در مقطعی از زمان عده ای از فرزندان ملت برای حفظ این مرز و بوم ایثار کردند و در این مسیر پدر و مادران از فرزندانشان گذشتند.

سردار شاهرخی عنوان کرد: امروز در فضایی زندگی می کنیم که نیازمند ایجاد فرهنگ ایثار و حفظ ارزش های انقلاب هستیم. مشکلات بزرگی را پشت سر گذاشته ایم و قطعا با تاثیرپذیری از فرهنگ ایثار با مشکلات مقابله خواهیم کرد.

وی ضمن اشاره به فلسفه برگزاری کنگره سه هزار شهید استان قزوین افزود: فلسفه برگزاری این کنگره زنده نگهداشتن یاد شهدا است که در مقطعی از زمان جانشان را فدا کردند و قطعا بی توجه به نظام و انقلاب نبودند.

 فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) تصریح کرد: کنگره شهدا، خلق فرصت هاست و قطعا با تاثیرپذیری از شهدا این رویداد بزرگ را برگزار خواهیم کرد و باید بیندیشیم که چگونه از این اتفاق بزرگ فرهنگی استفاده کنیم.

 سردار شاهرخی با اشاره به میزان پیشرفت فعالیت های انجام شده در این خصوص اضافه کرد: ۸۲ درصد کار پیش رفته و گنجینه های گرانقدری جمع آوری شده و هزاران ساعت تلاش شده تا این آثار دیداری، نوشتاری و گفتاری جمع آوری شود.

محمد شاهرخی افزود: قبل از رسیدن موعد مقرر، ادارات باید تلاش کنند تا ۲۸ درصد باقیمانده کار انجام شود و برای استقبال از این امر یادواره های مختلفی در سراسر استان در نظر گرفته شده است.

 شاهرخی اضافه کرد: این برنامه بزرگ باید بهانه ای برای تعمیق همدلی ما باشد و بتوانیم فرهنگ غالب استان و فرهنگ شهدا را ترویج شهادت و ایثار قرار دهیم.

انتهای پیام /

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار