امیر حیدری در جمع خبرنگاران:

یاوه‌گویی‌های ترامپ تازگی ندارد/ دشمن بداند که تهدید، پاسخ تهدید است

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: ملت ایران اسلامی به این تهدیدات عادت کرده است و دشمن بداند که تهدید، پاسخ تهدید است.
کد خبر: ۳۰۲۳۵۹
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۴ - 01August 2018

یاوه‌گویی‌های ترامپ تازگی ندارد/ دشمن بداند که تهدید، پاسخ تهدید استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز در بازدید از تیپ 177 متحرک نجومی شهید نصر اصفهانی تربت حیدریه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با بصیرت الهی ولی فقیه جامعه و پشتیبانی ملت از نظام اسلامی هیچ خطری مرزها و موجودیت کشور را تهدید نمی‌کند و نیروهای مسلح همیشه آماده و مهیا برای مقابله با هرگونه تجاوز احتمالی هستند.

وی با بیان اینکه یاوه‌گویی‌های ترامپ تازگی ندارد، افزود: از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز آمریکایی‌ها تا توانستند توطئه کردند و می‌کنند و ملت ایران با اتکا به خدا و اطاعت از ولایت فقیه و وحدت و انسجام ملی به مانند گذشته پاسخ قاطع و دندان‌شکنی به دشمن خواهند داد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: یاوه‌سرائی و جنجال‌های رسانه‌ای ترامپ نه برای اولین بار و نه آخرین بار خواهد بود و ملت ایران اسلامی به این تهدیدات عادت کرده است و دشمن بداند که تهدید، پاسخ تهدید است.

امیر حیدری خاطرنشان کرد: تمام توان و اراده نیروهای مسلح بر این است تا آنجایی که ممکن باشد و بحمدالله به طور صد درصد محقق شده از توانمندی‌های محققان و اندیشمندان داخلی بهره ببرد و این سیاست نیز از همان روزهای آغازین جنگ تحمیلی با فرمان امام راحل مبنی بر خودکفایی بومی نیروهای مسلح نیز عملیاتی شد.

وی بیان کرد: آنچه که امروز در چرخه دفاعی نیروی زمینی به کار گرفته می‌شود حاصل دسترنج متخصصان و سربازان و افسران ایرانی است و با افتخار اعلام می‌کنیم که هیچ نیازی به ادوات و تجهیزات خارجی نداریم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز در سفر یک روز به تربت حیدریه از یگان‌های نظامی، توانمندی های پرسنل تیپ 177 متحرک نجومی شهید محمد جعفر نصر اصفهانی بازدید به عمل آورد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار