رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر:

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی رسالت حفظ جمهوری اسلامی را بر عهده دارد

«نصرالله شفیعی» گفت: اگر حضور مردم در صحنه کمرنگ شود، امید دشمنان برای سرنگونی نظام جمهوری اسلامی افزایش می‌یابد؛ بنابراین شورای هماهنگی بزرگترین رسالت یعنی حفظ جمهوری اسلامی را برعهده دارد.
کد خبر: ۳۰۲۳۷۷
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۴ - 02August 2018

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بزرگترین رسالت حفظ جمهوری اسلامی را بر عهده داردبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از بوشهر، «نصرالله شفیعی» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر به مناسبت ۱۲ مردادماه مصادف با سالروز تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، اظهار داشت: تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به همان نسبت ضرورت دارد که تداوم انقلاب اسلامی و حفظ شعائر آن ضرورت دارد.

شفیعی به نقش انقلاب اسلامی ایران به عنوان بزرگ‌ترین پدیده قرن که توانست تحولی بزرگ در کشور ایران ایجاد نماید و رژیم ۲ هزار و ۵۰۰ ساله شاهنشاهی را سرنگون و نظام جمهوری اسلامی را مستقر سازد اشاره کرد و گفت: انقلاب اسلامی ایران که برگرفته از بعثت پیامبر و اهداف متعالی آن است، یک جریان مستمر است که در طول تاریخ باید ادامه یابد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر با بیان این‌که بدون تردید طراوت و تازگی محتوای انقلاب و حفظ دستاورد‌های آن نیازمند سازوکار‌هایی است که بتواند هرلحظه و هرروز به مقاوم‌سازی آن بپردازد، افزود: تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دقیقاً در همین رابطه است، بنابراین تداوم انقلاب اسلامی نیازمند حفظ شعارها، اهداف و آرمان‌های آن و ایجاد بستر مناسب برای حمایت‌های همیشگی مردم از آن است که شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چنین رسالتی را بر عهده دارد.

وی با بیان این‌که مهم‌ترین وظیفه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به عنوان یک نهاد پویا، مسئولیت حفظ شعائر انقلاب اسلامی، معرفی دستاورد‌های نظام جمهوری اسلامی است خاطرنشان کرد: تداوم حفظ روحیه انقلابی در مردم و در صحنه نگه داشتن آن‌ها، با برگزاری مراسم و مناسبت‌های ملی و مذهبی است.

شفیعی در ادامه، بزرگداشت ۹ دی‌ماه مصادف با روز «بصیرت و میثاق امت با ولایت»، بزرگداشت ایام‌الله دهه‌ فجر و برگزاری راهپیمایی روز ۲۲ بهمن، روز ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی و شهدای هفتم تیر از فعالیت‌های این شورا خواند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر همچنین، بزرگداشت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی و سایر مناسبت‌های انقلاب اسلامی، افشای توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی، حمایت از نهضت‌های آزادی بخش و قیام‌های آزادی خواهانه به‌خصوص در کشور‌های اسلامی، ترویج روحیه‌ ولایت‌مداری، معرفی هرچه بیشتر ابعاد انقلاب اسلامی و آگاهی بخش در مورد ایام الله و مناسبت‌ها به نسل جوان را از دیگر برنامه‌های این شورا دانست.

انقلاب اسلامی ایران با حضور گسترده‌ مردمی شکل گرفت

شفیعی با تأکید بر این‌که یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این نهاد، این است که یک نهاد انقلابی است که برای حفظ هویت انقلابی مردم ایران تلاش می‌کند، ادامه داد: این ویژگی از آن جهت اهمیت دارد که تحت نظر ولی فقیه و مقام معظم رهبری است و نماینده‌ ایشان با آگاهی و روحیه‌ی انقلابی و ولایت‌مداری این شورا را مدیریت می‌کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر با بیان این‌که یکی دیگر از ویژگی‌های این نهاد این است که درگذر زمان دچار انفعال و روزمرگی نشده و با احساس مسئولیت و با شناخت لحظه‌ها به میدان می‌آید و مردم را که از مصادیق «بنیان مرصوص» هستند هم‌دست و متحد می‌گرداند تا توطئه‌های دشمن را خنثی کند، تصریح کرد: خلق حماسه ۹ دی‌ماه که پدیده‌ شگفت و بی‌نظیر مردمی در خنثی کردن فتنه ۸۸ بود، کاری بود که از شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بر‌آمد.

شفیعی در ادامه اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران با حضور گسترده‌ مردمی شکل گرفت و نظام جمهوری اسلامی با اتکا به آراء مردم استقرار پیدا کرد؛ بنابراین انقلاب اسلامی ایران و نظام جمهوری اسلامی حکومت با زور سرنیزه نیست بلکه حکومت بر قلب‌ها است.

وی دلایل تأکید مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) نسبت به حضور پرشور مردم در مراسم مرتبط با انقلاب اسلامی را این‌گونه تشریح کرد: انقلاب اسلامی ایران انقلابی مردمی است که بر پایه‌ حضور مردم شکل گرفته است و تداوم آن نیز فقط و فقط با حضور مردم خواهد بود، به عبارتی انقلاب اسلامی ایران و به دنبال آن استقرار نظام جمهوری اسلامی بسان برخی کشور‌ها با انجام کودتا محقق نشد که با زور سرنیزه و حاکمیت نظامیان چند روزی آن را تداوم بخشند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بزرگ‌ترین رسالت حفظ جمهوری اسلامی را بر عهده دارد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر، شکست‌ناپذیری نظام جمهوری اسلامی در برابر انواع توطئه‌های دشمنان را حضور مردم درصحنه دانست و تصریح کرد: اگر این حضور کم‌رنگ شود، امید دشمنان برای سرنگونی نظام جمهوری اسلامی افزایش می‌یابد، بنابراین شورای هماهنگی بزرگ‌ترین رسالت یعنی حفظ جمهوری اسلامی را بر عهده دارد.

شفیعی با بیان این‌که شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی این ظرفیت آن را دارد که بتواند در سطوحی بسیار بالاتر از آن‌چه شاهدش هستیم فعالیت کند، خاطرنشان کرد: بسیاری از فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی که برخی دستگاه‌های متولی آن را بر زمین نهاده‌اند، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی می‌تواند در راستای وظایفش به کمک فرهنگ بشتابد.

وی در پایان ضمن تأکید بر این‌که اگر فرهنگ کشور دچار آسیب شد و ذائقه‌ فرهنگی مردم عوض شد بدان معنا است که روحیات انقلابی مردم دچار خدشه می‌شود، افزود: وقتی روحیات انقلابی مردم آسیب دید، انگیزه‌ حضور آن‌ها در مراسم و مناسبت‌ها نیز ضعیف می‌شود، وقتی حضور مردم در مراسم و مناسبت‌ها کم‌رنگ شد، امید دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب و نظام اسلامی پررنگ می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها