با حضور جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه صورت گرفت؛

مراسم معارفه فرمانده تیپ نیروی مخصوص ۱۱۰ سلمان فارسی

با حضور سردار «نوری» جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه، فرمانده جدید تیپ نیروی مخصوص ۱۱۰ سلمان فارسی سپاه سیستان و بلوچستان معرفی شد.
کد خبر: ۳۰۲۴۰۴
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۶ - 02August 2018

فرمانده جدید تیپ نیروی مخصوص 110 سلمان فارسی سپاه سیستان و بلوچستان معرفی شدبه گزارش دفاع پرس از زاهدان، با حضور سردار نوری جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه، فرمانده جدید تیپ نیروی مخصوص ۱۱۰ سلمان فارسی سپاه سیستان و بلوچستان معرفی شد.

در این مراسم که در حسینیه شهیدان میرحسینی در زاهدان برگزار شد، سردار نوری جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه با اشاره به موقعیت سیستان و بلوچستان با توجه به هم مرزی با دو کشور پاکستان و افغانستان، اظهار داشت: سال هاست که دشمنان نظام با هماهنگی و حمایت استکبار جهانی درصدد تفرقه بین اقوام، طوایف و مذاهب بوده، اما با هوشیاری مردم و مسئولان استان این توطئه ها خنثی شده است.

وی تصریح کرد: مردم شریف سیستان و بلوچستان نیازمند خدمات و رفاه بیشتری هستند چرا که انقلاب اسلامی مرهون مرزداری و ولایتمداری آنان است.

در این مراسم آیت الله «سلیمانی»، نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان از خدمات سپاه در استان تجلیل کرد و گفت: رویکرد سپاه در استان، رویکردی سازنده و در سایه وحدت و یکپارچگی اقوام و طوایف بوده است.

وی افزود: امنیت امروز حاصل تلاش‌های سپاه و نیرو‌های مسلح با مشارکت مردم است که خود، حرکت بزرگی در راه رسیدن به اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده است.

گفتنی است؛ در این مراسم طی حکمی از سوی فرمانده نیروی زمینی سپاه، سردار «رمضان ابراهیمی آتانی» به‌ عنوان فرمانده جدید تیپ نیروی مخصوص ۱۱۰ سلمان فارسی معارفه و منصوب و از زحمات چندساله سردار «قربان محمد اشعری» تقدیر شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها