فرمانده قرارگاه نجف اشرف نیروی زمینی سپاه پاسداران:

همه برای رفع مشکلات اقتصادی کشور نقش آفرینی کنند

سرتیپ پاسدار «محمد نظر عظیمی» بر لزوم نقش آفرینی همه مسئولان برای رفع مشکلات اقتصادی کشور تاکید کرد.
کد خبر: ۳۰۲۴۱۱
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۶ - 02August 2018

همه برای رفع مشکلات اقتصادی کشور نقش آفرینی کنندبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، سردار «محمد نظر عظیمی» فرمانده قرارگاه نجف اشرف نیروی زمینی سپاه پاسداران امروز یازدهم مردادماه در نشست شورای سیاستگذاری و راهبردی چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در استان کرمانشاه که با حضور جمعی از مسئولین و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، با بیان اینکه دشمن امروز در ابعاد گسترده یک جنگ تمام عیار را بر علیه ایران شروع کرده، اظهار داشت: در اغتشاشات دی 96 نشانه‌های این جنگ به وضوح دیده‌ شد.

وی ادامه داد: امروز در همسایگی ایران، تکفیری‌ها، داعشی‌ها و منافقین که به لحاظ فکری و اعتقادی کاملا با هم اختلاف دارند را بر علیه ما متحد کرده‌اند.

فرمانده قرارگاه نجف اشرف نیروی زمینی سپاه تصریح کرد: علت اصلی تمام هجمه‌های دشمن بر علیه ایران اسلامی، تاثیرگذاری و توفقیات این کشور در دنیاست. 

وی با تاکید بر اینکه از ابتدای انقلاب تاکنون تمام توطئه‌هایی که دشمنان برای این کشور بافته‌ است با حضور ملت رشته شده، افزود: دشمن هر چه برای ضربه زدن به این انقلاب هزینه می کند، بی‌فایده است.

عظیمی با اشاره به جنگ اقتصادی دشمن علیه جمهوری اسلامی ایران، عنوان کرد: باید آسیب های کشور را درحوزه اقتصادی بشناسیم و رفع کنیم تا دشمن توان ضربه زدن به کشور را از این ناحیه نداشته باشد.

وی متذکرشد: برای رفع مشکلات اقتصادی کشور، امروز همه مسئولان باید تلاش کنند و نقش آفرینی داشته باشند.

در ادامه این نشست «محمدابراهیم الهی تبار» معاون سیاسی و امنیتی استاندار کرمانشاه نیز با بیان اینکه چهل سالگی انقلاب یک رخداد بزرگ و ملی است که باید خوب و اثرگذار به آن پرداخته شود، اظهار کرد: برای برگزاری این رخداد باید به گونه ای هنرمندانه برنامه ریزی شود که اثرات آن نه در سطح ملی بلکه در سطح بین المللی دیده شود.

وی بر لزوم تشکیل ستاد اجرایی برنامه‌های جشن چهل سالگی انقلاب در استان تاکید کرد و گفت: همچنین باید به نقش رسانه‌ها در پررنگ کردن این رویداد توجه شود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه تصریح کرد: هدف استکبار جهانی این است که کشورهایی که مخالف آنها هستند را به نقطه ای برساند که با فشار در ابعاد مختلف و کاهش آستانه تحمل مردم، جامعه را در مقابل حکومت قرار دهند و در نهایت  سقوط کنند تا خود در آنجا مستقر شوند.

وی یادآورشد: این انقلاب امانتی است از امام راحل (ره) و حاصل خون شهداست که باید این امانت بزرگ را به حکومت امام زمان (عج) وصل کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها