امام‌جمعه موقت بجنورد:

دولت گلوگاه‌های فساد اقتصادی را ببندد/ دستگاه قضا با مفسدین برخورد قاطع کند

امام‌جمعه موقت بجنورد با اشاره به وجود برخی مشکلات اقتصادی در کشور گفت: دولت باید گلوگاه‌های ایجاد فساد را ببندد و دستگاه قضا نیز باید در این راستا با مفسدان برخورد قاطع داشته باشد.
کد خبر: ۳۰۲۴۶۳
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۷ - 03August 2018

دولت گلوگاه‌های فساد اقتصادی را ببندد/ دستگاه قضا با مفسدین برخورد قاطع کندبه گزارش دفاع پرس از بجنورد، حجت‌الاسلام‌ سید مرتضی موسوی جاجرمی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته بجنورد با اشاره به تلاش‌های دشمن در خصوص ایجاد لغزش در بنیان خانواده‌ها اظهار کرد: باید با جلوگیری کردن از فسادگستری توسط دشمن ازدواج پایدار ایجاد کرد.

وی همچنین ضمن انتقاد از کم‌کاری در حوزه تبلیغ و ترویج فرهنگ خانواده اسلامی گفت: باید با تبلیغ توسط رسانه‌ها و دانشگاه‌ها فرهنگ ناب اسلامی را در خانواده‌ها و سپس به جهان عرضه کنیم.

امام جمعه موقت بجنورد همچنین در ادامه با اشاره به سالروز وقوع حادثه بمباران شیمیایی ژاپن توسط آمریکا تصریح کرد: تاریخ آمریکا سراسر خونریزی، کشتار، جنایت و توطئه است.

وی نابودی بومی‌های ساکن قاره آمریکا و سرخ‌پوستان آن منطقه به‌دست مهاجران را از نخستین اقدامات جنگ‌طلبانه و غاصبانه در این منطقه دانست و افزود: ۱۳ سال جنگ با ویتنام نیز در کارنامه پر جنگ و خونریزی آمریکا دیده می‌شود.

خطیب جمعه بجنورد با اشاره به فتوای رهبر انقلاب مبنی بر حرام قطعی بودن استفاده از بمب‌های اتمی تصریح کرد: استفاده صلح آمیز از انرژی هسته‌ای در صنایع مختلف حق ماست و آمریکایی‌ها می‌خواهند با مقابله با این حق، کشور و ملت ما را به خود وابسته و نیازمند کنند تا برای رفع احتیاج‌های خود دست از اصول انقلاب و اسلام برداریم.

وی همچنین چهره نظام اسلامی ایران در جامعه جهانی را نگاهی صلح‌طلب، حامی مظلوم و ایستاده در برابر ظلم عنوان کرد و گفت: ایران اسلامی ابهت آمریکا در جهان را از بین برده و باگذشت ۴۰ سال از انقلاب زمینه بیداری ملت‌های دیگر را نیز ایجاد کرده است.

امام‌جمعه موقت بجنورد از مواضع اخیر رئیس‌جمهور در برابر آمریکا تقدیر کرد و افزود: این مواضع اعلام‌شده، بسیار به‌جا بود و همگان در کشور می‌دانند که با مذاکره، توافق و تسلیم در برابر آمریکا مشکلات کشور حل نخواهد شد.

وی همچنین بخشی از مشکلات فعلی کشور را ناشی از عوامل داخلی دانست و ادامه داد: خواسته‌های مردم از دولت در خصوص مسائل اقتصادی ابعاد گوناگونی دارد که ازجمله اینکه دولت گلوگاه‌های فساد را باید ببندد و دستگاه قضایی نیز با قاطعیت با مفسدان و فسادها برخورد کند.

موسوی جاجرمی در انتها تعویض مدیران و وزرایی با کارنامه غیرقابل‌قبول را از دیگر خواسته‌های مردم از دولت برشمرد و گفت: ظرفیت‌های جوانان و انقلابی در کشور برای تصدی مدیریت کشور فراوان است و می‌توان از این فضا برای رفع و حل مشکلات استفاده کرد و مردم اگر تلاش‌های صادقانه مسئولان را ببینند برخی مشکلات را خواهند پذیرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها