نماینده ولی فقیه در استان لرستان:

آمریکا با پیشنهاد مذاکره مستقیم به دنبال ایجاد تنش در ایران است

آیت الله «سید احمد میر عمادی» گفت:آمریکا با پیشنهاد مذاکره مستقیم به دنبال ایجاد تنش در داخل کشور است چرا که می خواهد بر طبل مذاکره بکوبد و در داخل کشور آشوب های سراسری راه بیاندازد تا عده ای تحت تأثیر غرب اقداماتی انجام دهند.
کد خبر: ۳۰۲۴۸۶
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۰ - 03August 2018

آمریکا با پیشنهاد مذاکره مستقیم به دنبال ایجاد تنش در ایران استبه گزارش دفاع پرس از خرم آباد، آیت‌الله «سیداحمد میرعمادی» نماینده ولی‌ فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته خرم‌آباد که در مصلی الغدیر این شهر برگزار شد، تقوا را بالاترین نعمتی دانست که خدا به انسان عطا کرده و اظهار داشت: چنانکه در حدیثی از امام صادق(ع) آمده است بالاترین نعمت انسان، نعمت سلامت و امنیت است چراکه اگر جامعه اهل تقوا باشد از نعمت امنیت و سلامت روانی برخوردار و در آخرت هم وارد بهشت می‌شود.

وی ضمن گرامی‌ داشت یاد و خاطره شهید عباس بابایی، حسین لشگری یا سیدالاسرا و شهید سیدحسن آیت، اظهارکرد: شهید بابایی الگوی اخلاق، رشادت شجاعت و مردم ‌داری بوده است.

آیت‌الله میرعمادی با ذکر این مطلب که باید از زندگی شهدا درس بگیریم، شهید آیت را آیت بصیرت و مردم ‌داری دانست و افزود: این شهید در برابر منافقین ایستادگی کرد، کمااینکه تلاش کوشش شهید آیت برای گنجاندن اصل ولایت فقیه در قانون اساسی بی‌نظیر است.

نماینده ولی‌ فقیه در لرستان با بیان اینکه مبارزه شهید آیت با جریان نفاق و بنی ‌صدر بود، خاطرنشان کرد: شهید آیت به تمام معنا آیت ولایتمداری و بصیرت بوده است این در حالی‌است که یادآوری زندگی شهدا در هر شرایطی برای ما درس‌آموز است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به مناسبت قمری وقوع غزوه بنی ‌قریظه به فرماندهی پیامبر اکرم(ص)، به خیانت یهودیان در جنگ احزاب اشاره کرد و گفت: یهود در طول تاریخ به بدعهدی معروف بوده است. پیامبر بعد از جنگ احزاب سراغ بنی‌قریظه رفت که دلیل آن اول عهدشکنی آنان بود.

امام‌ جمعه خرم‌آباد ادامه داد: امروز ببینیم یهودیان چه می‌کنند صهیونیست‌ها با اعمال تروریستی به جان مسلمانان افتادند، اشغالگران‌ قدس تروریسم به‌ ذات هستند.

وی اسرائیل را غاصب عهد شکنی دانست که زیر بار هیچ پیمان بین‌المللی نمی ‌رود و خاطرنشان کرد: اسرائیل ۴۰۰ سلاح هسته‌ای دارد، پیمان‌های بین‌المللی را نقض، فلسطینیان را در وحشت نگه داشته و غزه را بمباران می‌کند.

آیت‌الله میرعمادی با ذکر این مطلب که آمریکا می‌خواهد دولت یهود را در فلسطین تشکیل دهد، ادامه داد: مسلمانان باید یکپارچه باشند و برعلیه آنان وحدت داشته باشند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان این‌که ذکر حوادث تاریخی برای ما درس عبرت است، اضافه کرد: در این هفته مقامات آمریکایی پیشنهاد مذاکره مستقیم با مقامات ایران را دادند چراکه ترامپ اعلام کرد من با ایران بدون پیش‌ شرطی مذاکره می‌کنم‌.

امام جمعه خرم آباد با طرح این سؤال که هدف رئیس‌ جمهور آمریکا از پیشنهاد مذاکره چیست، تصریح کرد: پاسخ این سؤال یک جواب ظاهری و جواب ظاهری این است که آمریکا می‌خواهد فشار روانی بر افکار عمومی ایران و بین‌المللی وارد کند بگوید آمریکا خواهان مذاکره است.

وی پیشنهاد مذاکره مستقیم آمریکا با ایران را عوام‌فریبی دانست و با ذکر این مطلب که آمریکا می‌خواهد مُدل برخورد با کره شمالی را در ایران نیز پیاده کند، افزود: امروز کره شمالی از این مذاکره به شدت پشیمان است.

آیت‌الله میرعمادی با ذکر این مطلب که برخی‌ها در کشور ذوق‌زده شدند و می‌ گویند پیشنهاد مذاکره را غنیمت بشمارید، تصریح کرد: واقعیت این است که آمریکا با پیشنهاد مذاکره مستقیم به ‌دنبال ایجاد تنش و اختلاف در داخل کشور است چراکه می‌خواهد بر طبل مذاکره بکوبد و در داخل کشور آشوب‌های سراسری راه بیفتند و عده‌ای تحت‌تاثیر افکار غرب اقداماتی انجام دهند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان این‌که آمریکا به ‌دنبال از بین بردن نظام اسلامی است، اضافه کرد:یکی از مقامات آمریکا به صراحت گفته بود هدف اصلی ما از بین بردن ایران است اگر به این هدف نرسیم آنقدر فشار می‌آوریم تا مردم ایران عقب نشینی کنند و از اهداف و دستاوردها دست بکشد.

امام جمعه خرم‌آباد ادامه داد: مردم ایران برای این انقلاب هزاران شهید تقدیم کرده است و خانواده‌های شهدا، جانبازان، حزب‌الله اجازه چنین کاری نمی‌دهند.

وی با اشاره به اینکه ما چهار سال با آمریکا مذاکره کردیم و نتیجه‌ای نگرفتیم، اظهارکرد: مؤمن از یک سوراخ دو باز برگزیده نمی ‌شود این در حالی‌است که هیچ ‌یک از نیازمندی‌های کشور کمبود نیست لکن عده‌ای فرصت‌طلب اجناس را گران می‌کنند اما این‌ها مانند حبابی است که از بین می‌رود.

آیت‌الله میرعمادی با ذکر این مطلب که مردم نسبت به انقلاب پایبند هستند، تصریح کرد: ما این نظام را به آسانی بدست نیاوردیم کمااینکه ما در هشت سال دفاع مقدس مردانگی کردیم شهامت به خرج دادیم و امروز سربلند هستیم.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان اینکه برخی‌ها در فضای مجازی دل مردم را خالی می‌کنند، افزود: این‌ها گرد و خاکی می‌کنند اما هوای پاک برای ماست.

امام جمعه خرم‌آباد ادامه داد: آمریکا با طرح ناتوی عربی کشورهای عربی را سرکیسه می‌کند، اظهارکرد: آمریکا صدها  فرزندان و کودک را از پدر و مادر جدا کرد، کجای عالم آمریکا به درد ملتی خورده است.

وی راه‌ حل اساسی را تکیه بر توان داخلی دانست نه مذاکره با آمریکا و گفت: ما باید با وحدت و تبعیت از ولایت از انقلاب و نظام دفاع کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها